Answear x INTU. Renewed

Ciesz się swoimi ubraniami jak najdłużej.
Answear i INTU przedstawiają nową inicjatywę – Renewed. Projekt, który nie tylko ogranicza problem odpadów tekstylnych, ale także nadaje ubraniom nowe życie w kreatywny sposób. INTU to firma działająca w duchu less waste, której misją jest tworzenie trendu na unikalne produkty. INTU świadczy usługi napraw, kreatywnych przeróbek oraz upcyklingu odzieży zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.

Oferuje produkty i usługi przedłużające życie ubrań, takie jak jedyne w swoim rodzaju ubrania stworzone z wysokiej jakości odzyskanych materiałów czy kreatywne naprawy nadające odzieży nowy, wyjątkowy charakter. Wszystkie działania INTU wpisują się w ideę gospodarki o obiegu zamkniętym i mają na celu redukcję szkodliwego dla środowiska odpadu tekstylnego.

Współpraca ANSWEAR i INTU w ramach sekcji Renewed to krok w kierunku promowania indywidualizmu, unikatowości oraz świadomych wyborów konsumenckich. Ubrania w sekcji Renewed to produkty naprawione i przerobione, które dzięki naszej wspólnej pracy zyskały unikatowy,  zgodny z najnowszymi trendami charakter.  Dzięki wspólnym działaniom stworzyliśmy unikalne produkty, które w innym przypadku mogłyby nie znaleźć zastosowania. Razem budujemy gospodarkę o obiegu zamkniętym w branży modowej. Wybierając produkty z sekcji Renewed stawiasz na unikalność swojej szafy i dbasz o środowisko.

Renewed to synonim zrównoważonej mody. Każda niedoskonałość w ubraniu jest postrzegana jako inspiracja, którą profesjonalnie przekształca się w unikatowy produkt. Łącząc tradycyjne techniki tkania, takie jak japońskie sashiko, z nowoczesną grafiką komputerową i autorskim haftem ręcznym, powstają niepowtarzalne wzory. Zgodnie z hasłem akcji We fix fashion - the cool way projekty z charakterystycznym kwiatem lub innym motywem zakrywającym defekty, tworzone są by cieszyć oko i umożliwiają personalizację.

Odnowione ubrania trafiają do sprzedaży w Answear Concept Store w warszawskiej Fabryce Norblina oraz na stronie answear.com a marka oferując klientom niepowtarzalne produkty, przyczynia się do zmniejszenia ilości odpadów.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat