BE EVERYTHING

Pokaz Benetton na mediolańskim Tygodniu Mody.
Właśnie otwiera się nowy rozdział w historii United Colors of Benetton: nowy dyrektor kreatywny - projektant Andrea Incontri, prezentuje swój pierwszy pokaz mody –na sezon Wiosna/Lato 2023 - w salonie Corso Buenos Aires w Mediolanie. Jego szykowny, praktyczny minimalizm to DNA włoskiej marki, uosabiającej kulturę projektowania, która zapisała się w historii mody.

Andrea Incontri, nowy dyrektor kreatywny United Colors of Benetton, prezentuje swój pierwszy pokaz na wybiegu podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.  Jego kolekcja Wiosna/Lato 2023 ożyje we flagowym salonie Corso Buenos Aires, w którym Incontri - architekt i projektant praktycznego, kosmopolitycznego wyglądu - zinterpretował na nowo układ miejsca. To bezprecedensowe wydarzenie pokazuje jego wizję marki jako globalnego projektu lifestylowego. Organizując pokaz w jednym ze swoich sklepów, Benetton podkreśla ikoniczną wartość, jaką dla firmy stanowią sklepy i w nowoczesny sposób łączy się ze swoimi korzeniami i elementem wystroju. Wraz z innowacyjnym produktem – marka, z włoskiego Treviso doprowadziła do zrewolucjonizowania kanonów mody i sprzedaży.

"Mocno wierzę w elastyczność Andrei. Jego styl pozwoli na ponowne pozycjonowanie marki w sektorze mody, zgodnie z DNA Benetton: wolność ekspresji, silna tożsamość, wygląd interpretowany według nowoczesnego klucza. Nie przypadkiem hasło kolekcji brzmi Be Everything. Gdzie Be to zaproszenie do wyrażania siebie z całkowitą swobodą."

W kolekcji debiutuje linia akcesoriów z ekoskóry, bijoux, okularów i dodatków. Kapsuła  "The new Benetton uniform", składająca się z toreb unisex i trampek z eko-skóry, czapek i swetrów – jest w sprzedaży od 15 września w wybranych sklepach na całym świecie.

MIĘKKIE UMIEJĘTNOŚCI
Projektant stworzył dyskretną, wyrafinowaną kolekcję dla kobiety Benetton. Modę spontanicznie niedefiniowaną według płci, będącą znakiem swoich czasów. Motywem przewodnim kolekcji jest symbol owoców, w mikro i makro proporcjach, w soczystych nasyconych kolorach lub w delikatnych, chłodnych niuansach. Jako projektant, Incontri zadaje sobie kulturowe pytanie: "Co jest dziś zdrowe? Co nas pociąga? Doskonała przemysłowa żywność? Czy może coś organicznie naturalnego? A może mieszanka dwóch?" Jego jedzeniowa obsesja zaczyna się od tego miejsca i przybiera formę kilkunastu "odpowiedzi" w kolekcji. Be Everything, czyli wszystko, ale w oparciu o kamienie węgielne marki - przede wszystkim dzianinę i bloki kolorystyczne, odświeżone z niedopowiedzianą elegancją. Dzianiny są lekkie, canneté, mélange i mouliné, aby połączyć się z tkaninami bouclé, bawełny vichy i nylonu pochodzącego z recyklingu, tworząc lekkie  koszulki, crop topy, szorty, kurtki i wiatrówki. Kolejny sztandarowy element marki – paski, które występują w spokojnej, luźnej wersji college'owej. Wszystkie stylizacje uzupełniają dodatki: gumowe pantofle z odkrytymi palcami, emaliowane bijoux okulary i ekologiczne paski. Zdecydowanie debiutuje torba unisex BE w różnych rozmiarach i kolorach. Wiele motywów z kolekcji damskiej pojawia się również w kolekcji męskiej, swobodne, ale "warstwowe", niemalże nowy grunge z dobrze wyważoną, codzienną duszą. Piżamowe stylizacje mają płynny charakter i łączą się z muliną na nogach, ciężkie bawełniane ubrania robocze i kurtki safari z paskiem w talii. Nadruki o tematyce owocowej, prążki college'u, napis "BE" i dwukolorowy denim to elementy tworzące praktyczną, współczesną estetykę mody męskiej.

BE EVERYTHING, BE BENETTON

Fot. Benetton
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat