BEAUTY TRIP

Urodowy przewodnik po świecie.
WAKACYJNE PODRÓŻE MOGĄ INSPIROWAĆ – TAKŻE W KWESTII PIELĘGNACJI. PODPOWIADAMY, PO JAKIE PRODUKTY CHĘTNIE SIĘGAJĄ SŁYNĄCE Z ELEGANCJI FRANCUZKI, WIECZNIE MŁODO WYGLĄDAJĄCE JAPONKI, NARAŻONE NA DZIAŁANIE PROMIENI UV MIESZKANKI KRAJÓW ŚRÓDZIEMNONORSKICH I ODWAŻNE AMERYKANKI! A WSZYSTKIE Z NICH ZNAJDZIESZ W DROGERIACH SUPER-PHARM!

Wakacyjne wyjazdy to doskonała okazja nie tylko do poznania nowych miejsc, smaków i kultur, ale także odkrywania tajników pielęgnacji mieszkanek danego kraju. Zapraszamy w piękną podróż dookoła świata!

FRANCJA ELEGANCJA
Francuzki słyną z elegancji i subtelnej urody. Minimalna ilość makijażu, nonszalancki styl ubierania, naturalnie ułożone włosy sprawiają, że wyglądają świetnie i świeżo niezależnie od wieku. Jednym z sekretów ich urody jest bardzo staranne podejście do pielęgnacji. Obok serum i kremu pielęgnacyjnego obowiązkowym produktem jest krem z wysokim filtrem.

Po produkty do pielęgnacji twarzy i ciała Francuzki pójdą do… apteki lub lokalnego sklepiku z naturalnymi kosmetykami. Ich uroda jest najlepszą wizytówką Francji, dlatego marki kosmetyczne „made in France” cieszą się popularnością na całym świecie – zarówno te do twarzy, jak i rozpieszczające zapachami balsamy, mydła, perfumy. W drogeriach Super-Pharm w promocyjnych cenach można kupić kosmetyki m.in. Roger&Gallet (dostępny na wyłączność w Super-Pharm), Avène, Bourjois,  Bioderma, Uriage, Vichy, Lierac, La Roche Posay, Phyto, L’Oreal Paris, Cacharel czy LE PETIT MARSEILLAIS.

W SAMO POŁUDNIE… EUROPY
Skóra mieszkanek krajów śródziemnomorskich każdego dnia wystawiana jest na próbę. Słońce, na którego działanie są narażone przez wiele dni w roku potrafi wyrządzić wiele szkód. Widmo szybszego starzenia i pojawienia się przebarwień, to wystarczający dla nich powód, by pamiętać o regularnym stosowaniu ochrony przeciwsłonecznej. A do odwracania ewentualnych zmian potrzebna jest zaawansowana pielęgnacja. Dlatego warto spojrzeć np. na hiszpańską markę Sesderma, która jako jedna z pierwszych firm, wprowadziła na rynek dermokosmetyki z przełomową dla kosmetologii nanotechnologią, która pozwala składnikom aktywnym docierać do najgłębszych warstw skóry. Jest również liderem zastosowania czynników wzrostu, peptydów mimetycznych i komórek macierzystych. Z kolei Isdin to innowacyjna linia produktów anti-aging, która pomaga utrzymać młodzieńczy blask i jakość skóry mimo upływu czasu. Formuły produktów to perfekcyjne połączenie witaminy C, oksydowanej witaminy K i Ultraglikanów - składników aktywnych powszechnie uznanych i stosowanych w dermatologii i medycynie estetycznej w walce z oznakami starzenia się skóry. Marki Sesderma oraz Isdin dostępne są w drogeriach Super-Pharm.

WŁOSKI STRAJK?
A czego oprócz słońca możemy pozazdrościć Hiszpankom czy Włoszkom? Ich nastawienia do życia i świata. Unikanie stresu, pełna witamin dieta śródziemnomorska mają bezpośredni wpływ na wygląd i dobre samopoczucie. Włoszki wyróżniają też piękne, lśniące i grube włosy. W DNA włoskiej marki kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów Sendo wpisane jest przynoszenie doskonałego samopoczucia. W produktach znajdziemy najbardziej skuteczne składniki funkcjonalne występujące w naturze, pozyskane z esencji roślin, przy jednoczesnym maksymalnym ograniczeniu stosowania substancji syntetycznych.

AZJA EXPRESS?
W azjatyckiej pielęgnacji próżno szukać pośpiechu. Wieloetapowe rytuały pielęgnacyjne to codzienność Japonek i Koreanek. A te rozpoczynają się od dokładnego oczyszczenia skóry twarzy, regularnym peelingu i masażu. Kropką nad i jest serum i krem dobrane do rodzaju cery. Azjatki mają też obsesję na punkcie ochrony przeciwsłonecznej. A ta nie kończy się tylko na aplikacji kremu z filtrem, ale też osłanianiem twarzy kapeluszem. Idealnie gładka skóra, z której trudno odczytać jest wiek, to wystarczający argument, by wybrać się w pielęgnacyjną podróż do Azji. YOSKINE JAPAN PURE to luksusowa linia kosmetyków do oczyszczania oraz demakijażu twarzy i oczu, która powstała z inspiracji tradycyjnymi, japońskimi rytuałami pielęgnacji urody.

AMERICAN (FREE)STYLE
Nowy Jork nigdy nie śpi i każdego dnia wyznacza trendy. Nie ma na świecie drugiego tak multikulturowego i otwartego na nowinki miasta. Tu każdy może być sobą i wyglądać jak chce. A w wyrażaniu siebie pomóc może makijaż. Celem Maybelline New York jest budowanie pewności siebie wśród młodych osób. W dniach 13.07-26.07.2023 kupując w Super-Pharm produkty Maybelline New York za minimum 40 zł, rozświetlacz tej marki dostaniesz za 1 grosz.

Beauty trip


Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat