Minimalistyczne, casualowe, a przy tym bardzo praktyczne i zachwycające prostotą. Ubrania, które zaprezentowała w tym sezonie marka Flawless to basicowe projekty osadzone w klasycznej estetyce. W ofercie marki znajdziemy oversizowe bluzy o obniżonych ramionach, wiskozowe koszule z kołnierzykiem, szerokie spodnie czy bawełniane kardigany w dwóch kolorach: klasycznej czerni i zachwycającym pudrowym różu.
Miłość do basiców to znak charakterystyczny marki, która od 8 lat działa na polskim rynku. W tym sezonie to kolor gra główną rolę. Barwą przewodnią kolekcji został turkus i koniak, uzupełniony klasycznymi odcieniami - granatem, bielą i czernią. W linii basic nie zabrakło klasycznych longsleevów, praktycznych bluz z kapturem, spodni dresowych czy golfów. - W tym sezonie postawiłyśmy na nowe kolory, które podkreślają minimalizm naszych projektów. Nie zapominamy też o klasycznej czerni, którą tak chętnie wybieramy jesienią i zimą. Chciałyśmy stworzyć kolekcję, którą znakomicie się nosi i łatwo stylizuje. Proste projekty w kolorach takich, jak turkusowy, lazurowy, melon czy koniak to nowość i odświeżenie naszych szaf - podkreślają Bogusia i Agnieszka, właścicielki marki Flawless.
W filozofię marki wpisuje się także nurt podążania za najwyższą jakością materiałów. Bluzy i spodnie dresowe wyróżniają się dzianiną o wysokiej gramaturze, dzięki czemu są mięsiste i bardzo trwałe. Od spodu znajdziemy charakterystyczny meszek, który zapewnia maksymalny komfort, tak ważny w produkcji ubrań z linii basic.
Flawless to polska marka modowa, która od lat konsekwentnie zaprasza Polki do świata casualowej mody, pełnej minimalistycznych projektów i najwyższej jakości materiałów. Ubrania marki dostępne są w butiku Flawless na warszawskim Wilanowie oraz w sklepie internetowym. Wszystkie ubrania marki są projektowane oraz szyte w Polsce.
Fot. Ula Lazarenko
Informacja prasowa