Wpadnij do Maka, bo Twój ulubiony kurczak już na Ciebie czeka. Dla fanów klasyki – burger McCrispy z soczystym kawałkiem piersi z kurczaka w chrupiącej panierce w towarzystwie świeżej sałaty, pomidora i sosu miodowo-musztardowego. Na amatorów bogatych, różnorodnych smaków czeka wersja Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar, świeżych warzyw oraz sosu miodowo-musztardowego o dymnym aromacie. Nie zabraknie też propozycji dla miłośników pikantnych smaków. Duży, soczysty kawałek chrupiącego kurczaka w towarzystwie topionego sera cheddar oraz pikli i ostrego sosu habanero – to musi być Spicy McCrispy, który powraca do oferty McDonald’s.
Ostry, klasyczny czy bogaty w dodatki? Bez względu na to, który wariant McCrispy wybierzesz – zawsze masz rację. Bo w każdym z nich znajdziesz soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, któremu nie można się oprzeć.
W ramach kampanii „Co do McCrispy każdy ma rację” zaplanowano emisję spotu oraz działania OOH. Za strategię oraz kreację odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa