Co oferuje jedna z największych sieci beauty&SPA?

Yasumi - pielęgnacja ciała.
Zaczęło się w 2003 roku. Wtedy powstał pierwszy gabinet YASUMI, a obecnie to jedna z największych sieci beauty&SPA w Polsce. Dlaczego odniosła taki sukces? Oferuje więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje.

YASUMI jest znane z japońskich rytuałów i zabiegów, które łączą skuteczną pielęgnację ciała z głębokim relaksem. Doceniane są również ich specjalistyczne kosmetyki i akcesoria do domowego SPA. Ale przede wszystkim stworzyła atrakcyjny model biznesowy dla swoich franczyzobiorców. Dzięki niemu chroni ich przed błędami i umożliwia ich stabilny rozwój.

Pewny biznes
​Jako franczyzobiorca YASUMI od pierwszych dni jesteś otoczony opieką ekspertów. To daje duże poczucie bezpieczeństwa i chroni cię przed podejmowaniem błędnych decyzji. Eksperci marki przekazują ci know-how. Doradzają, który lokal będzie najlepszy, jak go urządzić, pomagają ułożyć ofertę zabiegów dla klientów, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Szkolą twój personel i wręczają ci komplet materiałów marketingowych. Brzmi jak bajka, a jednak to prawda. Dlaczego? - Błędy jednostki są błędami całej sieci - mówi założycielka marki, Zofia Bydałek. - Odpowiedzialność za sukces spoczywa na wszystkich partnerach. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tego, by nasi franczyzobiorcy mieli komfort pracy i mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Rytuały na najwyższym poziomie
W ofercie sieci znaleźć można wyróżniające się na rynku japońskie rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Cieszą się popularnością, gdyż w zabieganym świecie głęboki relaks stał się niezbędny. Oczywiście nie zdobyłyby uznania klientów, gdyby nie były na najwyższym poziomie. I chodzi tu zarówno o skuteczność zabiegów, jak i kulturę personelu. Ponadto Yasumi dba o to, by klienci mogli skorzystać z oferty zabiegów technologicznych – od laseroterapii i światłoterapię, poprzez modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, aż po mikronakłucia skóry z falą radiową. - Uważnie obserwujemy rynek, trendy, technologiczne zdobycze. Muszę przyznać, że zmieniają się coraz szybciej, a naszym zadaniem jest natychmiast na nie reagować i je wykorzystywać w naszej pracy - dodaje Zofia Bydałek.

Wysokiej klasy kosmetyki i akcesoria
Oprócz zabiegów i rytuałów, YASUMI ma swoje linie kosmetyczne, które zdobywają uznanie wśród klientów i dziennikarzy. Do najbardziej znanych i cenionych należą: linia Bakuchiol opracowana z myślą o cerze dojrzałej i wrażliwej, linia Melano - na przebarwienia i chroniąca przed fotostarzeniem, meRose, której formuła koncentruje się na nawilżaniu i kojeniu podrażnień czy linia Mamushi ARG - wykorzystuje argirelinę, która prasuje zmarszczki jak żelazko. Warto też  wspomnieć o domowych akcesoriach: urządzeniach do liftingu, peelingu czy oczyszczania, oraz profesjonalnych urządzeniach do gabinetów.

Bony podarunkowe
Ciekawą ofertę w YASUMI stanowią bony podarunkowe na profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki. Pięknie zapakowane są jak wyrafinowany prezent. Warto je spersonalizować, wybierając design kartonika i wpisując godność osoby obdarowanej. Ich realizacja jest bardzo prosta i wygodna. Można je wykorzystać w każdym salonie YASUMI w Polsce lub w internetowym sklepie przez 12 miesięcy od czasu zakupu.

Fot.Yasumi
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat