Czerwień kolorem jesieni w kampanii Answear.com

Ubierz życie w to, co cenne.
Moda potrafi wywołać emocje, które zostają z nami na dłużej. W nowej kampanii Answear.com na sezon jesień-zima 2024 czerwona kreacja Fatimy Brunengo nie tylko przyciąga uwagę, ale symbolizuje siłę i niezależność. To stylizacja, która nie jest jedynie strojem, lecz wyrazem odwagi i pewności siebie. Kampania, która właśnie rusza, ubiera życie w to, co cenne, tworząc przestrzeń dla mody, która opowiada niezwykłe historie.

Czerwony total look aktorki i bohaterki kampanii Fatimy Brunengo przyciąga uwagę nie tylko swoją oszałamiającą estetyką, ale również jako manifestacja odwagi. Ta stylizacja to esencja pewności siebie. - Czerwień jest kolorem, który ma wiele wymiarów, ale w tym wydaniu staje się symbolem siły i niezależności – podkreśla Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. - Kolor czerwony odgrywa w kampanii ważną rolę – symbolizuje twórczą energię i pasję zgodną ze strategicznymi celami marki Answear.com. W tym sezonie stawiamy na intensywne emocje i wyrazistą ekspresję, które przenikają całą kampanię - podkreśla Sawicka i dodaje, że czerwień w tym sezonie zdecydowanie zaznacza także swoją rolę w trendach, od mocnych odcieni burgundu po cherry red, aż po pojedyncze akcenty pop up red. Projektanci odważnie włączają ją do swoich kolekcji, łącząc ją z klasycznymi krojami i nowoczesnymi detalami.

Moda nośnik emocji, wspomnień i wartości
Jesienna kampania Answear, zrealizowana w malowniczej Lizbonie, urzeka swoją wizualną poetyką. Za reżyserię odpowiada Stella Consonni, ceniona za swoją wrażliwość i talent do uchwycenia subtelnych emocji i piękna codziennych chwil. Stella doskonale uchwyciła tę atmosferę, łącząc codzienność z nutą luksusu. - Stella ma niezwykły dar przekładania emocji na obraz – to, co widzimy na ekranie, to nie tylko moda, ale i życie samo w sobie - dodaje Marta Sawicka. Hasło przewodnie kampanii, Ubierz życie w to, co cenne, w pełni oddaje istotę przesłania Answear. Moda towarzyszy nam w najważniejszych momentach i jest tłem dla wspomnień, które zostają z nami na zawsze.

Jesienno-zimowa odsłona kampani Ubierz życie w to, co cenne wyraża także hołd dla jakości. W ofercie dostępnej online oraz w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie klienci znajdą wyselekcjonowane produkty od światowych marek premium, które są symbolem ponadczasowego stylu. Każda stylizacja znalazła się w ofercie z myślą o osobach ceniących modę jako wyraz swoich wartości i indywidualności.

W ramach kampanii Answear.com stworzyła także playlistę inspirowaną mocą czerwieni. Dodatkowo, specjalne wydanie Journala marki poświęcone jest właśnie temu kolorowi – od jego symboliki w sztuce i kulturze po modę w ikonicznych wydaniach.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films Lisboa.

Fot. Answear
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat