Delikatność sposobem na miejskie niedogodności

Nowa odsłona kampanii Milka.
Życie w wielkim mieście wiąże się z szybkim tempem, tłumami, korkami i zatorami komunikacyjnymi. Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce tym razem przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła więc umilić mieszkańcom największych aglomeracji w Polsce codzienne funkcjonowanie w przestrzeniach wspólnych poprzez wyjątkowe aktywacje lokalne.

Ten kawałek jest dla Ciebie – więcej delikatności dla Twojego miasta
Milka doskonale wie, jak bardzo w codziennym życiu brakuje delikatności. Wykorzystując swoją wyjątkową kostkę z wizerunkiem krówki Lila, chce obdarować delikatnością tych, którzy mierzą się z pewnymi niedogodnościami… jakimi? To, co wysuwa się na pierwszy plan, to niedostateczna ilość zieleni, którą zastąpiła „betonoza”, niekończące się remonty drogowe, korki w godzinach szczytu i tłumy na dworcach z powodu opóźnień pociągów.

Ten kawałek jest dla Ciebie – to metaforyczne hasło będzie widoczne na większości materiałów stworzonych w ramach kampanii Milka. Ma ono przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy, na przykład podczas niespodziewanej ulewy, godziny spędzonej w korku czy w obliczu konieczności objazdu z powodu remontu.

PoCZEKOalnia oraz wyjątkowy mural
Dla mieszkańców Warszawy i Wrocławia przygotowane zostaną dedykowane lokalne aktywacje. Będą to jedyna w swoim rodzaju PoCZEKOalnia, zlokalizowana na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO (lotne związki organiczne) oraz tlenki siarki, wymalowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej we Wrocławiu.

Warszawska PoCZEKOalnia będzie witała i zapraszała do środka hasłem „Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie”. W myśl odpowiadania na potrzeby mieszkańców Milka pragnie umilić i osłodzić Warszawiakom oraz osobom podróżującym ze stolicy czekanie na podróż pociągiem, która nierzadko wydłuża się wbrew naszym planom. Przez cały najbliższy miesiąc w godzinach 8.00 – 18.00 na Dworcu Centralnym na chętnych będzie więc czekała pyszna kawa oraz testowe produkty marki Milka.

Mieszkańcy Wrocławia, zmagający się na co dzień ze smogiem i zanieczyszczeniem powietrza, będą zaś mogli podziwiać i cieszyć się przyjaznym środowisku muralem, który powstanie z farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu, a jego przygotowanie jest neutralne pod względem śladu węglowego.

Nowa odsłona kampanii
„Jeszcze więcej delikatności”, czyli główne hasło kampanii, będzie doskonale widoczne także w sklepach, dzięki dedykowanym materiałom POSM z limitowaną edycją opakowań tabliczki Alpine Milk 100g, które podkreśla symbol marki – krówkę Lilę. Co więcej, współpraca z siecią Empik dostarczy konsumentom dodatkową porcję delikatności – do rozdania jest aż 700 tys. testowych produktów.

Kampania jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2022 roku, kiedy to marka Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Zmieniono też wtedy opakowania całego portfolio tabliczek Milka i odświeżono wizerunek ikony marki – krówki Lila. Nowy design ułatwia rozróżnienie smaków czekolad, a także odnalezienie ich na sklepowych półkach. Na opakowaniach umieszczono również logo programu Cocoa Life - prowadzonego od 10 lat programu odpowiedzialnego pozyskiwania kakao.

Fot. Jasiek Zoll
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat