Event Gap wprowadzający markę na rynek Polski

Marka GAP w końcu w Polsce. Amerykański brand otwiera sklep internetowy.
W czwartek 20 października przy ul. Koszykowej 24 w Warszawie odbył się event promujący ponowne wejście na rynek polski marki Gap. Wydarzenie dla mediów, prasy oraz grona influencerów rozpowszechniające również kolekcję ICONS, czyli odświeżone ikony marki, odbyło się w studio ÇA VA Koszykowa, gdzie amerykański optymizm udzielał się każdemu z gości.

Amerykańska marka Gap oferująca odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci wkroczyła na rynek polski tej jesieni uruchamiając samodzielny sklep internetowy, w którym prezentowana jest najnowsza kampania ICONS. To właśnie ikony marki Gap, które od 1969 roku zaprojektowane z myślą o ubieraniu pokoleń wyznaczają standardy były motywem przewodnim wydarzenia.

Przestrzeń eventu, studio ÇA VA Koszykowa zaaranżowano tak, aby każde z pomieszczeń pełniło inną funkcję. Pierwszym z nich było interaktywne muzeum marki Gap, gdzie została przedstawiona instalacja składająca się ze sztandarowych produktów brandu. Wyszczególniono tu ikony, takie jak jeansowe spodnie, duże białe koszule, bojówki i plisowane spodnie khaki, koszulki z kieszonką i klasyczne bluzy z kapturem z logo Gap.  

Kolejne pomieszczenie było całkowicie poświęcone denimowi, który jest szczególnie bliski marce, szczególnie ze względu na kultowe luźne dżinsy z organicznej bawełny z lat 90 i dżinsy z wysokim stanem z lat 70. Pokój w formie dużej fotobudki pełnił dodatkową możliwość interakcji gości z marką.

Podczas wydarzenia nie mogło również zabraknąć również modeli dla dzieci. Gap to marka lifestylowa, która obejmuje asortyment odzieży i akcesoria dla dorosłych, ale również kolekcje Gap Teen, Gap Kids, czy  babyGap, które również można znaleźć na stronie internetowej marki.

Oprawa eventu w duchu lat 90tych to bezpośredni link pomiędzy bogatą historią marki, a odświeżonymi klasykami odziezowymi z kolekcji ICONS. Aby wzmocnić nawiązanie do lat 90tych, marka wysłała zaproszenia na event w formie nagrań na kasety magnetofonowe wraz z walkmanami. Dodatkowo, pod koniec eventu każdy z gości otrzymał kasetę magnetofonową z kultowymi kawałkami z playlisty marki Gap.

W kolejnych miesiącach i latach Gap planuje dalszy rozwój w Polsce. Jeszcze w listopadzie tego roku marka ma zamiar wypuścić aplikację mobilną, a w 2023 roku postawiła sobie za cel, aby otworzyć salony stacjonarne w wybranych galeriach handlowych. Więcej informacji już wkrótce!

Fot. GAP
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat