Everyday is a sunscreen day!

Jannik Sinner nowym globalnym ambasadorem La Roche-Posay!
Kultowa gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay z dumą ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki. Współpraca ma na celu dalsze szerzenie edukacji na temat konieczności ochrony przed promieniowaniem UV.

Urodzony w 2001 roku Jannik Sinner jest zawodowym tenisistą oraz najwyżej sklasyfikowanym włoskim zawodnikiem w historii. Od dziecka uprawiał narciarstwo, grał w piłkę nożną oraz oczywiście w tenisa. Już jako młody chłopiec został mistrzem swojego kraju, a w wieku 13 lat w pełni poświęcił się karierze tenisisty. Mając 16 lat, Sinner zaczął brać udział w profesjonalnych zawodach i już rok później został jednym z niewielu graczy, którzy kilkukrotnie zdobyli tytuł Association of Tennis Professionals Challenger Tour. W 2021 roku został najmłodszym mistrzem ATP 500 i dołączył do pierwszej dziesiątki rankingu. Niecałe dwa lata później, w 2023 roku, zdobył półfinał na Wimbledonie oraz wygrał finał ATP, jednocześnie zdobywając tytuł Pucharu Davisa dla Włoch.

W tym roku, Jannik Sinner zdobył swój pierwszy duży tytuł, dochodząc do finału wielkoszlamowego turnieju Australian Open. Ten włoski tenisista, jako osoba spędzająca większość swojego czasu na korcie, na świeżym powietrzu, dobrze wie, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna.

W wywiadzie udzielonym w związku ze współpracą z La Roche-Posay, Sinner wyjaśnia: W szatniach kortów tenisowych zwykle dostępny jest krem z filtrem, więc zacząłem go stosować. Zacząłem robić to codziennie, nawet poza kortem, ponieważ zdałem sobie sprawę jak to ważne dla skóry. Muszę jednak przyznać,  że nie miałem tej wiedzy od zawsze. Na przykład nie sądziłem, że ochrona przeciwsłoneczna jest ważna również w pochmurne dni. Przekonałem się o tym dość boleśnie, bo doświadczyłem oparzeń słonecznych, grając na zewnątrz bez zastosowania fotoprotekcji. Stosowanie kremu z filtrem przeciwsłonecznym na co dzień jest naprawdę ważne dla naszego zdrowia.

Jannik Sinner i La Roche-Posay rozpoczynają nową erę z nadzieją na przełamanie starych nawyków i zapewnienie zdrowszej przyszłości. Nadchodząca kampania Nie ma dnia bez filtra UV skupi się na profilaktyce i tonie angażującym pokolenie Gen-Z. W dzisiejszym świecie szkodliwe promienie słoneczne stają się coraz bardziej intensywne. Są one obecne codziennie i wszędzie, bez względu na pogodę czy porę roku. Ekspozycja na słońce może prowadzić do oparzeń słonecznych, stresu oksydacyjnego, uszkodzeń DNA, fotostarzenia, alergii, przebarwień, a w niektórych przypadkach nawet do raka skóry.

La Roche-Posay kontynuuje swoją misję informowania społeczeństwa o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV, opracowywania innowacyjnych filtrów przeciwsłonecznych o szerokim spektrum działania, odpowiednich dla każdej skóry, niezależnie od jej odcienia, typu i wieku.

W 2022 r. marka wprowadziła największą od 30 lat rewolucję w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV: krem Anthelios UVMUNE 400, zasilany filtrem Mexoryl 400. Po 10 latach przełomowych badań jest to jedyny filtr UV, który chroni przed najbardziej podstępnym (szkodliwym) promieniowaniem.

Ponadto, gama Anthelios UVMUNE 400 posiada charakterystyczną dla La Roche-Posay konsystencję, która pozostaje niewidoczna, ultralekka oraz przyjemna w użyciu. Produkt ten został przetestowany na skórze wrażliwej, reaktywnej, a także nietolerującej słońca. Jest odporny na wodę, piasek i pot, a zastosowanie technologii Netlock ogranicza podrażnienia oczu.

Fot. La Roche-Posay
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat