Jesienią tego roku, Gap powraca na polski rynek wraz z uruchomieniem sklepu internetowego, w którym prezentowana jest najnowsza kampania ICONS.
Kampania ICONS skupia się na ikonach marki, prezentując kolekcję klasycznych modeli odzieży, zaprojektowanych z myślą o ubieraniu pokoleń twórców kultury. Ikony Gap obejmują zarówno odświeżone klasyki odzieżowe z wykorzystaniem organicznych tkanin wykonanych przy użyciu bardziej zrównoważonych technik oszczędzania wody Washwell, jak i zróżnicowaną selekcję postaci, które kształtują naszą kulturę poprzez swój własny styl i przekonania. Kampania Ikony Gap na jesień 2022, mająca debiut we wrześniu i bazująca na swojej długiej historii podnoszenia na duchu różnorodnych jednostek, nadal celebruje współczesny amerykański optymizm i to, co oznacza być prawdziwą Ikoną – kimś, kto tworzy pozytywną zmianę, po prostu będąc prawdziwym sobą.
W roli głównej Ikon Gap kształtujących kulturę, znajdują się między innymi: znana aktorka Selma Blair – autorka bestsellerów według New York Times i matka, która zmaga się ze stwardnieniem rozsianym, opowiadająca się za bardziej inkluzywnym światem – oraz brytyjski performer Labrinth – filantrop, który łączy dusze za pomocą muzyki. Ikony kampanii Gap to artyści i pionierzy, z których wszyscy wykorzystują swój wpływ i optykę, aby pobudzić kulturę. Od Cameron Russell, która wykorzystuje storytelling do przeforsowania zmian; 23-letniej Toni Breidinger, która przesuwa granice zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim, te Ikony udowadniają co można osiągnąć, gdy przyjmiemy nasze prawdziwe ja i to, kim naprawdę jesteśmy.
Kampania została opracowana przez Globalnego Dyrektora Kreatywnego Gap, Len Peltiera, a wyreżyserowana przez Koto Bolofo, oddając hołd Ikonom Gap, które od 1969 roku zaprojektowane z myślą o ubieraniu pokoleń wyznaczają standardy. Stylizowane w luźne dżinsy z organicznej bawełny z lat 90., duże białe koszule, bojówki i plisowane spodnie khaki, dżinsy z wysokim stanem z lat 70. i klasyczne bluzy z kapturem z logo Gap – osobowości kampanii ICONS zostały przedstawione w kultowych modelach odzieży Gap, wykonanych na nowo z odpowiedzialnie pozyskiwanych materiałów.
Jesienna kampania Gap ICONS miała swój debiut 6 września 2022 r., w mediach, przestrzeni publicznej oraz na kanałach własnych marki Gap. Obserwuj @gap i #HowYouWearGap, aby podążać krokiem Gap. Klienci marki mogą również dołączyć do serwera Discord Gap, aby łączyć się, angażować i wspierać społeczność z innymi fanami Gap NFT na discord.gg/gapthreads #gaplogoremix
Ikony Gap:
Fot. GAP
Informacja prasowa