Gap wchodzi do Polski promując jesienną kampanię ICONS

Marka GAP w końcu w Polsce. Amerykański brand otwiera sklep internetowy.
Tej jesieni amerykańska marka Gap oferująca odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci wkracza na rynek polski uruchomiając samodzielny sklep internetowy. Od momentu otwarcia Brandu w 1969 roku firma Gap prężnie rozwija się, aby dotrzeć do klientów zarówno online, jak i w firmowych oraz franczyzowych punktach sprzedaży detalicznej na całym świecie.

Jesienią tego roku, Gap powraca na polski rynek wraz z uruchomieniem sklepu internetowego, w którym prezentowana jest najnowsza kampania ICONS.

Kampania ICONS skupia się na ikonach marki, prezentując kolekcję klasycznych modeli odzieży, zaprojektowanych z myślą o ubieraniu pokoleń twórców kultury. Ikony Gap obejmują zarówno odświeżone klasyki odzieżowe z wykorzystaniem organicznych tkanin wykonanych przy użyciu bardziej zrównoważonych technik oszczędzania wody Washwell, jak i zróżnicowaną selekcję postaci, które kształtują naszą kulturę poprzez swój własny styl i przekonania. Kampania Ikony Gap na jesień 2022, mająca debiut we wrześniu i bazująca na swojej długiej historii podnoszenia na duchu różnorodnych jednostek, nadal celebruje współczesny amerykański optymizm i to, co oznacza być prawdziwą Ikoną – kimś, kto tworzy pozytywną zmianę, po prostu będąc prawdziwym sobą.

W roli głównej Ikon Gap kształtujących kulturę, znajdują się między innymi: znana aktorka Selma Blair – autorka bestsellerów według New York Times i matka, która zmaga się ze stwardnieniem rozsianym, opowiadająca się za bardziej inkluzywnym światem – oraz brytyjski performer Labrinth – filantrop, który łączy dusze za pomocą muzyki. Ikony kampanii Gap to artyści i pionierzy, z których wszyscy wykorzystują swój wpływ i optykę, aby pobudzić kulturę. Od Cameron Russell, która wykorzystuje storytelling do przeforsowania zmian; 23-letniej Toni Breidinger, która przesuwa granice zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim, te Ikony udowadniają co można osiągnąć, gdy przyjmiemy nasze prawdziwe ja i to, kim naprawdę jesteśmy.

Kampania została opracowana przez Globalnego Dyrektora Kreatywnego Gap, Len Peltiera, a wyreżyserowana przez Koto Bolofo, oddając hołd Ikonom Gap, które od 1969 roku zaprojektowane z myślą o ubieraniu pokoleń wyznaczają standardy. Stylizowane w luźne dżinsy z organicznej bawełny z lat 90., duże białe koszule, bojówki i plisowane spodnie khaki, dżinsy z wysokim stanem z lat 70. i klasyczne bluzy z kapturem z logo Gap – osobowości kampanii ICONS zostały przedstawione w kultowych modelach odzieży Gap, wykonanych na nowo z odpowiedzialnie pozyskiwanych materiałów.

Jesienna kampania Gap ICONS miała swój debiut 6 września 2022 r., w mediach, przestrzeni publicznej oraz na kanałach własnych marki Gap. Obserwuj @gap i #HowYouWearGap, aby podążać krokiem Gap. Klienci marki mogą również dołączyć do serwera Discord Gap, aby łączyć się, angażować i wspierać społeczność z innymi fanami Gap NFT na discord.gg/gapthreads #gaplogoremix

Ikony Gap:

  • Selma Blair (@selmablair) — Aktorka, aktywistka i autorka bestsellerów według New York Times, Selma żyje ze stwardnieniem rozsianym, opowiadając się za bardziej inkluzywnym światem z równymi szansami i dostępem dla wszystkich.
  • Labrinth (@labrinth) — Filantrop, twórca, artysta, producent, autor tekstów i muzyk, Labrinth przekazuje energię i łączy dusze za pomocą muzyki.
  • Cameron Russell (@cameronrussell) — modelka, aktywistka i pisarka, w pracy Cameron wykorzystuje kreatywną współpracę i storytelling, aby przeforsować zmiany.
  • Lucky Blue Smith (@luckybsmith) — Ojciec, model i aktor, Lucky pracuje w branży modowej i rozrywkowej od 15 roku życia, a dziś jest promotorem zdrowia psychicznego.
  • Toni Breidinger (@tonibreidinger) — Zawodowy kierowca wyścigowy i pierwsza arabska kobieta za kierownicą wyścigów NASCAR, Toni jest inspiracją dla kobiet na całym świecie dzięki swojemu pionierskiemu i triumfującemu duchowi.

Fot. GAP
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat