Generacja Silversów MODIVO

Co ludzie powiedzą? Nieważne, jeśli czujesz się ze sobą dobrze. Kolekcja dla dojrzałych w Modivo.
„Moim hobby jest życie” mówią bohaterowie najnowszej kampanii MODIVO. Jako receptę na udane i spełnione życie wymieniają podążanie za marzeniami, czerpanie radości z codzienności i szanowanie różnorodności. Oni nie boją się dzisiaj już niczego. A mogą – wszystko. Powstała w duchu wyrażania siebie, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia, w tym, to jak odbiorą nas inni, kampania celebruje esencję życia we wszystkich jego kolorach.

Bohaterami kampanii są zwyczajni ludzie, o nadzwyczajnej osobowości i spojrzeniu na świat. Co ludzie powiedzą? Niech mówią, co chcą. Ważne, by czuć się ze sobą dobrze – takie motto towarzyszy gwiazdom kampanii przez całe życie. Zgodnie z tym robią co chcą, czerpią z życia garściami i realizują wszystkie swoje marzenia. Tak jak jedna z najbardziej charakterystycznych przedstawicielek generacji Silversów – DJ Wika, uznana djka, z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, headlinerka wielkich muzycznych festiwali i gwiazda najnowszego dokumentu „Vika!” w reżyserii Agnieszki Zwiefki. Swoją energią, charyzmą i niezmiennym głodem życia mogłaby obdzielić wiele pokoleń. Podobnie jak Ania, która od lat gra w serialach i filmach, namiętnie czyta, chodzi na gimnastykę, czy Barbara, kochająca psy, pasjonatka podróży, aktorka filmowa, udzielająca się w teatrach amatorskich. Swoją siłą ducha może się też pochwalić Maciej, aktor i fotomodel, autor pierwszej tężni solnej na świecie. Jakie mają plany na przyszłość? Żyć, kochać, bawić się, doświadczać. Wszystko w swoim stylu, i na własnych zasadach.

Sesja zdjęciowa i video, które powstało w ramach kampanii MODIVO, ma na celu podkreślenie wartości, bliskich polskiemu multibrandowi, czyli wyrażanie siebie, projektowanie własnej wersji swojej osoby bez konieczności zaspokojania cudzych ambicji czy poglądów, a także szacunek do siebie i pielęgnowanie wewnętrznego dziecka. Bohaterami kampanii zostali, zupełnie nieprzypadkowo, przedstawiciele Generacji Silversów. To właśnie najczęściej oni, podlegają, funkcjonującym w naszej kulturze sztywnym zasadom, tego jak mają się zachowywać, ubierać czy żyć. Bohaterowie kampanii przełamują te szkodliwe stereotypy, pokazując, że cechy takie jak radość i głód życia, energia oraz dobry humor, są absolutnie ponadczasowe.

W kampanii dominują energetyczne stylizacje, które świetnie współgrają z charyzmatycznymi postaciami i żywymi kolorami w tle. DJ Wika pozuje do zdjęć, prezentując największą witalność, w pastelowej bomberce Femi Stories, z cekinowymi spodniami duńskiej marki Rotate i pasującymi do zestawu lawendowymi półbutami zapinanymi na pasek od Karino. Ania zadaje za to szyku w stylu retro, w trawiasto-zielonej marynarce Gestuz, swetrze w paski marki Levi’s i intensywnie czerwonej spódnicy Birgitte Herskind. Basia pokazuje ponadczasowe podejście do casualowego, codziennego looku, z wielkim luzem, zestawiając błękitną bomberkę Tommy Jeans, cytrynowy sweter Polo Ralph Lauren, rubinowymi spodniami Kontatto z kwiecistą apaszką Ralph Laurent. Maciej jest zwolennikiem współczesnych stylizacji inspirowanych streetwearem, dlatego do zdjęć pozuje w lawendowej koszuli w paski, z krótkim rękawem, marki Dickies i supermodnych, białych sneakersach New Balance. W innym looku prezentuje połączenie casualu z modą uliczną, dzięki kanarkowej kurtce bomber varsity Tommy Hilfiger, dopasowanym longsleevie adidas o butelkowym odcieniu i modnym kapeluszu typu bucket hat o kraciastym wzorze.

Bohaterów sesji można zobaczyć w filmie "VIKA!" w reżyserii Agnieszki Zwiefki w ramach festiwalu Millenium Dosc Against Gravity, który odbędzie się w dniach 11-21 maja w Warszawie i siedmiu innych miastach w Polsce.

Więcej kolorowych inspiracji dla każdego znaleźć można na stronie internetowej, w aplikacji MODIVO i w sklepach stacjonarnych.

Fot. Modivo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat