IKEA zaprasza do stołu, by dzielić się radością

Nowa, jesienna kolekcja IKEA.
W tym i kolejnych sezonach w IKEA uwaga skupiona będzie wokół stołu - ze szczególną koncentracją na obszarach domu związanych z gotowaniem i jedzeniem. W ofercie pojawi się ponad 300 nowych produktów do kuchni i jadalni, które będą bardziej dostępne i funkcjonalne niż kiedykolwiek. To pomoże pielęgnować relacje, dzielić się radością i po prostu być razem. Nowoczesna kuchnia pozostanie sercem domu – miejscem emocji, spotkań i codziennego życia.

Dom, który tętni życiem
Według raportu IKEA „Życie w domu 2024”, w Polsce 48% badanych uważa, że domowy posiłek jest zdrowszy niż jedzenie na mieście, a 26% czerpie radość z gotowania we własnym, spokojnym tempie.

Wspólne jedzenie domowych posiłków (33%), odgrywa szczególną rolę w budowaniu bliskości i radości z domowego życia.  Dane pokazują, jak silnie kuchnia i jadalnia wpływają na jakość życia i codzienny rytm mieszkańców.

Nowy rok w IKEA wokół kuchni i stołu
IKEA oferuje całoroczne wsparcie dla asortymentu związanego z gotowaniem i jedzeniem. W ofercie pojawiły się setki nowych produktów, w tym systemy przechowywania oraz funkcjonalne rozwiązania, które ułatwiają codzienną organizację i lepiej wykorzystują przestrzeń. Nowa konstrukcja tzw. karuzeli, obrotowych półek na garnki, pozwala na montaż w szafce z szufladą, a nawet pod zlewem.

Rok kuchenny przyniesie zmiany w ofercie blatów, zlewów, baterii, piekarników, mikrofalówek i okapów, które wpłyną na wygląd i funkcjonalność kuchni. Rewolucja nastąpi również w zakresie stołów i krzeseł do jadalni – wymienione zostanie blisko 80% asortymentu tego działu, wprowadzając nowe, innowacyjne rozwiązania, które jeszcze lepiej dopasują się do potrzeb nowoczesnych przestrzeni. Oferta kuchni IKEA została poszerzona o nowe kolory frontów, w tym przepiękne niebieskie kuchenne fronty w stylu tradycyjnym – LERHYTTAN.

“IKEA podchodzi z pasją do życia w domu, kierując się swoją wizją: by lepiej nam się żyło na co dzień. Zawsze najważniejsi są dla nas ludzie i ich potrzeby, marzenia, możliwości. Nasz asortyment do kuchni i jadalni jest mocno zróżnicowany i dobrze skoordynowany, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Dzięki temu w łatwy i prosty sposób można wprowadzać zmiany we własnym domu.” - mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, Dyrektorka Regionalna IKEA Retail w Polsce.

Równocześnie firma wprowadza Nowe Niższe Ceny na wybrane artykuły między innymi z kategorii gotowanie i jedzenia. Na stronie IKEA.pl i w sklepach można znaleźć ponad 600 różnych produktów z obniżoną ceną: stół w nowoczesnym stylu LISABO, fronty kuchenne HAVSTORP - w kolorze beżowym o czystych liniach, idealny do modnych kaszmirowych wnętrz, wybrane komody MALM, szafy PAX z niektórymi frontami, większość szklanych pojemników na żywność z serii IKEA 365+, obieraczka do warzyw IKEA 365+ VÄRDEFULL, uwielbiany przez Polaków kubek z serii GLADELIG wszystkie kolory.

Spotkanie w Domu w Alejach
Rok poświęcony gotowaniu i jedzeniu IKEA zainaugurowała w warszawskim Domu w Alejach – przestrzeni otwartej na lokalną społeczność i rozmowy o współczesnym życiu. Dziennikarze, influencerzy i zaproszeni goście wzięli udział w spotkaniu, podczas którego zaprezentowano trzy interpretacje wspólnego stołu: tradycyjną, nowoczesną i skandynawską nowoczesną.

Gościem specjalnym była Marta Krupińska, projektantka IKEA mieszkająca na co dzień w Szwecji, znana z projektów łączących funkcjonalność z lekkością i odrobiną humoru. Jej spojrzenie na proces projektowy podkreśliło, że design w IKEA zaczyna się od ludzi – od ich rytuałów, emocji i codziennych potrzeb.

Spotkanie przy trzech stołach - w różnych stylach - pozwoliło zobaczyć, jak różnorodnie można interpretować ideę posiłku jako przestrzeni spotkania i rozmowy.

„Trzy zaprezentowane style pokazują różne oblicza wspólnego stołu – nowoczesne, tradycyjne i skandynawskie. Każdy z nich opowiada o relacjach, emocjach i codzienności. Łączy je jednak jedno: to, że stół pozostaje centrum domowych relacji. Niezależnie od tego, jakie kolory, formy czy tradycje wybierzemy, zawsze chodzi o bycie razem” – mówi Jarosław Pietrzak, Krajowy Lider ds. Strategii i Rozwoju Rynku Wnętrzarskiego w IKEA Retail w Polsce.

Lepsze życie na co dzień
Nowy rok w IKEA to zaproszenie do refleksji nad codziennymi rytuałami w domu - tymi, które łączą, dają spokój i tworzą poczucie wspólnoty.

Fot. IKEA
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat