Jagodowa przyjemność

Nowości od E.Wedel, których warto spróbować!
Słodkie chwile mają swój smak – czasem przychodzą w formie soczystych owoców, innym razem w postaci ulubionej czekolady. E.Wedel postanowił połączyć te dwa światy, wprowadzając do swojej oferty wyjątkowe nowości: jagodową czekoladę oraz WW o smaku jagodzianki. Te kuszące propozycje są już dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej.

Czekolada mleczna jagodowa od E.Wedel to wyjątkowa nowość, która doskonale wpisuje się w wiosenną aurę. Każda kostka zawiera dwuwarstwowe jagodowe nadzienie, które gwarantuje intensywny, owocowy smak. Połączenie naturalnej słodyczy owoców z delikatną czekoladą tworzy harmonijną całość, doskonale nadającą się na codzienną małą przyjemność. Z kolei WW, inspirowane jagodzianką, to unikalne połączenie smaków, które przywołuje charakter tego wypieku. Dzięki temu połączeniu powstała „WWdzianka” – idealna na wiosenne dni, kiedy można wrzucić na luz i po prostu cieszyć się chwilą.

„Uwielbiamy wszystko, co jagodowe – od jagodzianek po pierogi. Sezon na jagody to czas, na który czekamy cały rok – pełen smaku i letnich wspomnień. Aby umilić oczekiwanie na te chwile, stworzyliśmy naszą Czekoladę Jagodową” – mówi Kinga Kruk, specjalista marki.

„Czas sezonowych wypieków to wyśmienite wspomnienia. Dlatego z marką WW przygotowaliśmy nową propozycję kultowego wafla o smaku jagodzianki, który idealnie wpisuje się w viralowe smaki na sezon wiosenno-letni” – dodaje Mikołaj Stachowiak, specjalista marki.

Gdzie je znaleźć?
WW o smaku Jagodzianki trafiło do szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i jest dostępne w sklepach w całej Polsce w standardowej cenie 3,99 zł. Z kolei czekolada jagodowa, która zadebiutowała na początku roku jako edycja limitowana, na stałe powróciła na półki. Do 8 kwietnia w Żabce obowiązuje na nią cena promocyjna – przy zakupie dwóch sztuk kosztuje 5,40 zł za sztukę. Po zakończeniu promocji będzie dostępna w regularnej cenie 7,20 zł.

Kampania i wsparcie marketingowe
Kampania promocyjna WW o smaku Jagodzianki ruszy w maju – warto wypatrywać jej online! Tabliczka Czekolady Jagodowej z kolei pojawiła się już w angażujących materiałach wideo na platformach Meta i TikTok - można było oglądać je od stycznia do marca br.

Kreacja i realizacja kampanii powierzona została agencji Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Poland, a działania PR prowadzi 24/7Communication.

Fot. Wedel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat