Kampania marki Huawei nabiera tempa

Najnowsze sportowe słuchawki HUAWEI FreeArc.
Huawei CBG Polska rozpoczął kampanię promującą najnowsze słuchawki z otwartą konstrukcją HUAWEI FreeArc. Chcąc podkreślić doskonały dla osób aktywnych charakter urządzenia, Huawei został partnerem technologicznym 116 123 Półmaratonu Warszawskiego, który odbędzie się już w tę niedzielę.

Do wsparcia udziału marki w wydarzeniu zaangażowani zostali znani liderzy opinii, tacy jak Joanna Jóźwik, Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. Ponadto w kampanii udzielają się Tomasz Fornal – czołowy polski siatkarz oraz Marysia Jeleniewska – influencerka, której energia i kreatywność inspirują miliony młodych ludzi na TikToku. Działania obejmują ponadto szeroki wachlarz kanałów i narzędzi marketingowych.

Huawei kontynuuje strategię wzmacniania wizerunku marki w Polsce oraz zwiększania świadomości oferowanych urządzeń, koncentrując się na innowacyjnym sportowym designie i funkcjonalności. Kampania promująca HUAWEI FreeArc podkreśla ich otwartą konstrukcję, lekkość i wygodę użytkowania, czyniące je idealnym wyborem dla osób aktywnych fizycznie. Szczególny nacisk położono na technologię otwartego dźwięku, która zapewnia pełne doznania muzyczne bez odcinania się od otoczenia – kluczowy aspekt zarówno dla biegaczy, jak i entuzjastów innych sportów.

Istotną rolę w kampanii odgrywają osoby związane z marką długoterminowo, Tomasz Fornal – czołowy polski siatkarz – oraz Marysia Jeleniewska, jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Marka angażuje zróżnicowane grono twórców, w tym sportowców, aby promować zdrowy styl życia wśród szerokiej grupy odbiorców.

HUAWEI FreeArc totalnie robią robotę na treningu – dźwięk mocny, komfort i mogę być cały czas w kontakcie z otoczeniem. Do tego świetnie leżą i nie przeszkadzają nawet przy intensywnym bieganiu czy treningu siłowym. Idealne dla kogoś, kto żyje aktywnie – mówi Tomasz Fornal.

Huawei partnerem technologicznym 116 123. Półmaratonu Warszawskiego
Centralnym punktem kampanii promocyjnej Huawei jest partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim, który odbędzie się w tę niedzielę – 30 marca br. W ramach wydarzenia, marka zaprasza uczestników do wzięcia udziału w „Rytmicznej Rozgrzewce z Huawei”, która pomoże rozpocząć bieg we właściwym rytmie. Poprowadzą ją Joanna Jóźwik, lekkoatletka, medalistka Mistrzostw Europy, piąta kobieta na świecie podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku, oraz inne znane osobistości: Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. Dodatkowo, w Strefie Huawei będzie można wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą słuchawki HUAWEI FreeArc, a każdy uczestnik biegu otrzyma specjalny voucher zniżkowy na zakup produktów marki Huawei.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowana jest komunikacja wspierająca premierową sprzedaż HUAWEI FreeArc przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – u operatorów sieci Play, T‑Mobile, jak również w sklepach sieci Media Expert, Media Markt, Decathlon, RTV Euro AGD, x-kom i Komputronik. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która trwa do 13 kwietnia 2025 r.

Fot. Huawei
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat