Obie marki połączyły siły, aby stworzyć globalną kapsułę unisex, która pokazuje związek muzyki i kultury poprzez odzież uliczną. Jako pierwsza marka dżinsowa współpracująca z ROARINGWILD®, kolekcja ta łączy legendarne dżinsowe kształty Lee® z energią ROARINGWILD®, aby zaprezentować przekraczające granice projekty, które nawiązują do historii Lee®, a jednocześnie zawierają młodzieńcze, niepowtarzalne projekty.
"Ta kolekcja to duży krok dla Lee, ponieważ jest to nasza pierwsza w pełni unisex kolekcja, która jest dostępna na całym świecie" - powiedziała Brigid Stevens, globalny wiceprezes ds. marketingu Lee®. "Lee działa na rynkach azjatyckich od prawie 30 lat i jest liderem w branży dżinsowej w Chinach. ROARINGWILD to jedna z największych marek odzieży ulicznej w Chinach; jesteśmy dumni, że możemy współpracować z nimi po raz pierwszy i zaprezentować tę wyjątkową wizję naszym klientom na całym świecie".
Zainspirowana nostalgią za sztuką lat 80-tych, muzyką elektroniczną i sceną klubową, kapsuła zawiera koszulki z grafikami, kurtki dżinsowe i dżinsy o ponadwymiarowych krojach. Najlepsze style obejmują następujące elementy:
"Inspiracją dla tej kolekcji jest muzyka elektroniczna i kultura młodzieżowa, a w szczególności część muzyki elektronicznej. Podsumowujemy cztery kluczowe słowa: SYNTHPOP, NEW WAVE, POST PUNK i HOUSE" - powiedział dyrektor kreatywny ROARINGWILD, Meng Bing An. "Projekt graficzny został zainspirowany sztuką lat 80-tych, w szczególności wzorem fal dźwiękowych. Połączyliśmy również nasze krawiectwo z klasyczną sylwetką Lee®. W sumie kolekcja reprezentuje buntowniczego ducha".
Ceny produktów wahają się od 70 do 200 euro. Wszystkie modele są dostępne w rozmiarach od XS do XL. Kolekcję Lee® x ROARINGWILD® można znaleźć na stronach internetowych i w sklepach należących do Lee® w Stanach Zjednoczonych i Europie, w sklepach należących do Lee® w Chinach oraz na platformach Tmall i Red. Jest ona również dostępna w sklepach i witrynach należących do ROARINGWILD® w Chinach i na wybranych rynkach.
Fot. LEE
Informacja prasowa