Dla wszystkich fanów klasyki McDonald’s przygotował także nowość, McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon. Do oferty powraca również McRoyal® BBQ Bacon.
McDonald’s to smak, na który zawsze można liczyć. W ramach nowej platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka marka przypomina, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal®. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.
Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi - mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.
Myślisz klasyczny burger – zamawiasz McRoyal®
Burgera McRoyal® nikomu nie trzeba przedstawiać - soczysta wołowina, podwójna porcja topionego sera cheddar oraz niezawodne dodatki, czyli pikle, cebula i połączenie ketchupu z musztardą, a to wszystko zamknięte w puszystej bułce z sezamową posypką. To niekwestionowana klasyka smaku burgera, która od dziś dostępna jest w zupełnie nowym wariancie - McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon, wzbogacony chrupiącym bekonem, ostrymi papryczkami jalapeño oraz wyrazistym sosem Smoky Cheddar. Klasyka w najlepszym wydaniu! To jednak nie koniec ekscytujących nowości.
W ofercie McDonald's ponownie zagościł także McRoyal® BBQ Bacon! Jego wyjątkowy smak podkreśla sos Barrel&Bourbon BBQ, chrupiący bekon i złota prażona cebulka. Idealnie łączy się z uwielbianymi przez wszystkich chrupiącymi z zewnątrz i miękkimi w środku złocistymi kratofelkami z aksamitnym, śmietanowym sosem. To klasyki, do których się wraca!
Masz Smaka na Maka?
Klasyczny McRoyal® czy jeden z wariantów limitowanych? Sam burger czy może w duecie z kratofelkami? To pytania, które od dziś będą zadawać sobie fani złotych łuków. Z pomocą przychodzi SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s. Wystarczy nacisnąć przycisk, a w ciągu kilku sekund aplikacja określi dzisiejszy poziom Smaka na Maka. Nie warto zwlekać – może to właśnie czas na McRoyal®!
SmakoMakoMetr to także szansa na atrakcyjne oferty rabatowe. W zależności od poziomu Smaka na Maka na wszystkich użytkowników aplikacji McDonald’s biorących udział w Programie Lojalnościowym MojeM Nagrody, czekają dedykowane kupony rabatowe na wybrane produkty. Z promocji można skorzystać raz dziennie.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i Influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa