KIKO MILANO x MILANO FASHION WEEK

Makijaż z kosmetykami Kiko Milano.
KIKO MILANO nie mogło zabraknąć podczas zakończonego niedawno Tygodnia Mody w Mediolanie. Ta włoska marka nie tylko zadbała o fantastyczne makijaże podczas pokazu pięciu słynnych włoskich domów mody, ale również była współgospodarzem ekskluzywnej imprezy Vogue Italia.

Milano Fashion Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie mody. Co roku do Mediolanu przyjeżdżają największe gwiazdy, fashionistki i influencerki, by poznać lub zaprezentować najnowsze kolekcje projektantów luksusowych marek. A że moda i makijaż to duet nierozerwalny, na wybiegach podziwiane są nie tylko kreacje, ale i właśnie makijaże. W tym roku KIKO MILANO – włoska marka makijażowa nr 1, a zarazem wieloletni partner MFW – była sponsorem makijażu na pięciu pokazach włoskich domów mody: N21, Philosophy di Lorenzo Serafini, Sportmax, MSGM i Ferragamo. Pokazowi Philosophy di Lorenzo Serafini SS 24 towarzyszył makijaż inspirowany Sharon Stone i jej rolą w „Nagim instynkcie” – elegancki, wyrazisty i bardzo luksusowy, w odcieniach szarości ze srebrnymi akcentami, w przypadku Sportmax rządziło zaś rozświetlenie, charakterystyczne dla Björk czy Madonny z ery Ray of Light. Natomiast na wybiegu MSGM królował młody, świeży look i wykonane za pomocą żelu do brwi piegi. Ten trend już robi furorę w sieci!

Ponadto, na prywatnej kolacji dla międzynarodowych influencerów i gości VIP, marka KIKO MILANO zaprezentowała nową kapsułową kolekcję Kiko Crazy 90s. To hołd dla lat 90’, ze wszystkimi kolorami i fakturami charakterystycznymi dla tej dekady. O podniebienia zaproszonych gości dbał szef kuchni Marco Assaggia, nie zabrakło również muzyki – oczywiście inspirowanej stylem lat 90’.

KIKO MILANO było również współgospodarzem ekskluzywnej imprezy Vogue Italia „Che Circo”. Tej nocy królował cyrk, będący wyrazem uznania dla lekkiej i ironicznej strony mody. Artysta Alessandro Malossi, twórca tej niesamowitej koncepcji, na miejsce wydarzenia wybrał luksusowe wnętrza słynnej mediolańskiej restauracji Maka Loft, a zaproszeni goście mogli rywalizować w rzucaniu do celu lub łowieniu łabędzi. Gra muzyki, świateł i niesamowitych instalacji zrobiła ogromne wrażenie na gościach, wśród których nie zabrakło przedstawicieli słynnych domów mody i znanych komentatorów z branży fashion & beauty.

Kosmetyki dostępne na stronie tagomago – u oficjalnego dystrybutora tej prestiżowej marki.

Fot. KIKO MILANO
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat