Kochać to znaczy odkrywać

TOUS przedstawia walentynkową kampanię.
Nowa kampania TOUS przedstawia związek jako relację opartą na ciekawości, wywracając tym samym utarty stereotyp romantycznej miłości do góry nogami. W kolekcji znalazł się kompletny biżuteryjny look, ale również akcesoria. Wszystkie elementy na nowo definiują symbol serca, przedstawiając go jako metaforę inkluzywności.

Z okazji święta zakochanych marka TOUS przygląda się miłości jako uczuciu wynikającym z ciekawości, po raz kolejny udowadniając, że kreatywność i autoekspresja to dla niej główne wartości.

Dla zespołu TOUS, kochać to znaczy nieustannie odkrywać w ukochanej osobie coś nowego. Chęć wzajemnego poznania i czysta ciekawość napędzają nasze relacje, odnawiają i czynią je ekscytującymi. Tak oto narodziła się koncepcja kreatywna „TO LOVE IS TO DISCOVER”.

KAMPANIA
Ta audiowizualna kampania opowiada historię miłości prawdziwej pary, modelki Hanne Gaby i Johna Yawna, stroniąc przy tym od przyjętych stereotypów, po jakie rok w rok sięgają walentynkowe reklamy. Film przedstawia obydwojga bohaterów w intymnej rozmowie – w tej szczerej konwersacji, para poznaje się jeszcze lepiej, stawiając ciekawość partnera, otwartość i autentyczność w centrum prawdziwej relacji. Spontaniczna, niewyreżyserowana rozmowa kochanków wyraża ducha koncepcji TOUS „TO LOVE IS TO DISCOVER” – kochać, to znaczy odkrywać. Nieustająca ciekawość osoby partnerskiej i dawanie się jej zaskakiwać to meritum relacji dwojga ludzi.

KOLEKCJA
Każda para tworzy swoją własną, niepowtarzalną historię. TOUS dołożył wszelkich starań, żeby każdą z nich dało się opowiedzieć za pośrednictwem nowej kolekcji. Na poziomie projektowym, widać to w przeskalowanych formach, matowych wykończeniach czy zreinterpretowanym motywie serca wotywnego. Projekty z nowej kolekcji wykonane są ze srebra, srebra vermeil oraz 18-karatowego żółtego złota.

Walentynkowe propozycje TOUS wieńczą nowe elementy istniejących już linii, takich jak oparta na opływowych, współczesnych formach Tabit, inspirowana gwiezdnymi konstelacjami Iris czy Bold Motif, w której gwoździem programu jest symbol marki, miś TOUS. Poza biżuterią, wśród walentynkowych nowości znalazły się zegarki Karat oraz linia dodatków damskich Carol, wykonanych z pikowanych materiałów w szerokiej palecie nasyconych barw.

W końcu miłość to uniwersalne uczucie, ale pary mogą być tak różnorodne, jak to tylko możliwe. W nowej kolekcji TOUS, symbol serca jako oznaka romantycznej miłości staje się zatem metaforą inkluzywności. Bo każda miłość jest tak samo piękna.

Fot. TOUS
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat