KOMONO prezentuje nowe okulary przeciwsłoneczne

Nowa kampania marki Komono we współpracy z Vision Express „Come As You Are”
Ekskluzywna marka KOMONO, współpracująca w Polsce z siecią salonów optycznych Vision Express, prezentuje nową kampanię okularów przeciwsłonecznych pod hasłem „Come As You Are”. Jej motywem przewodnim jest wyrażanie siebie poprzez modę, co łączy się z wizją miłośników marki, będących często prawdziwymi trendsetterami. Ambasadorką najnowszej kampanii została Julia Sobczyńska, modelka i finalistka polskiej edycji programu Top Model.

KOMONO od 2009 roku wprowadza innowacje i nowoczesny design do świata akcesoriów. Produkty tej marki charakteryzują niepowtarzalny styl oraz nierzadko zaskakujące połączenia. Dzięki łamaniu stereotypów, a także częstemu przekraczaniu granic modowych, KOMONO kojarzy się przede wszystkim z niekonwencjonalnością i współczesną estetyką.

Marka KOMONO buduje platformę do autoekspresji
Najnowsza kampania, będąca jednocześnie ekskluzywną premierą kolekcji okularów przeciwsłonecznych, zachęca do wyrażania siebie i patrzenia w przyszłość. Twórcy za pomocą zróżnicowanych projektów stworzyli prawdziwą platformę do autoekspresji. Modele okularów trafią w gusta wielu fanów akcesoriów modowych i pozwolą im podkreślić to, co najbardziej chcą zaprezentować światu. Na potrzeby tej kampanii, KOMONO nawiązało współpracę ze studentami różnych szkół artystycznych w Belgii – skąd pochodzi marka – tworząc spontaniczne fotografie, zapewniające jak najpełniejsze oddanie siebie i swojej indywidualności.

W Polsce okulary KOMONO dostępne są dla klientów Vision Express od ubiegłego roku i już zyskały dziesiątki fanów i sympatyków. Użytkownicy mogą wybierać oprawki w klasycznych kształtach, jak modele Lulu czy Devon, a także sięgać po te bardziej awangardowe, np. Poly oraz Avery. Teraz, w ramach najnowszej kolekcji, otrzymają jeszcze większą gamę produktów do wyboru, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i w sprzedaży online.

– Partnerstwo z Vision Express pomaga rozwijać naszą markę i sprawia, że nasze kluczowe filary, czyli innowacyjne wzornictwo i współczesna estetyka są jeszcze bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców – podkreśla Anton Janssens, założyciel KOMONO.

Kampania „Come As You Are” z udziałem modelki
Współpraca KOMONO z Vision Express widoczna jest także na innych płaszczyznach. Do kampanii „Come As You Are” w roli ambasadorki dołączyła Julia Sobczyńska, modelka i finalistka 10. edycji programu Top Model. Okulary z najnowszej linii zaprezentowała na swoim Instagramie. Efekty współpracy widoczne są również na profilach społecznościowych Vision Express.

– KOMONO to jedna z nielicznych marek okularów przeciwsłonecznych, które tak dobrze wpasowują się w moją estetykę. Cieszę się więc, że mogę promować kampanię „Come As You Are” w Polsce. Podobnie jak twórcy marki, uważam, że moda ma służyć przede wszystkim do wyrażania siebie. Zróżnicowana gama okularów z najnowszej kolekcji pozwoli każdemu na znalezienie idealnego modelu, który nie tylko podkreśli daną stylizację, ale także nasz charakter, wyznawane wartości czy nastrój – mówi Julia Sobczyńska, modelka, ambasadorka kampanii KOMONO „Come As You Are” w Polsce.

Fot. KOMONO, Vision Express
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat