KOMONO od 2009 roku wprowadza innowacje i nowoczesny design do świata akcesoriów. Produkty tej marki charakteryzują niepowtarzalny styl oraz nierzadko zaskakujące połączenia. Dzięki łamaniu stereotypów, a także częstemu przekraczaniu granic modowych, KOMONO kojarzy się przede wszystkim z niekonwencjonalnością i współczesną estetyką.
Marka KOMONO buduje platformę do autoekspresji
Najnowsza kampania, będąca jednocześnie ekskluzywną premierą kolekcji okularów przeciwsłonecznych, zachęca do wyrażania siebie i patrzenia w przyszłość. Twórcy za pomocą zróżnicowanych projektów stworzyli prawdziwą platformę do autoekspresji. Modele okularów trafią w gusta wielu fanów akcesoriów modowych i pozwolą im podkreślić to, co najbardziej chcą zaprezentować światu. Na potrzeby tej kampanii, KOMONO nawiązało współpracę ze studentami różnych szkół artystycznych w Belgii – skąd pochodzi marka – tworząc spontaniczne fotografie, zapewniające jak najpełniejsze oddanie siebie i swojej indywidualności.
W Polsce okulary KOMONO dostępne są dla klientów Vision Express od ubiegłego roku i już zyskały dziesiątki fanów i sympatyków. Użytkownicy mogą wybierać oprawki w klasycznych kształtach, jak modele Lulu czy Devon, a także sięgać po te bardziej awangardowe, np. Poly oraz Avery. Teraz, w ramach najnowszej kolekcji, otrzymają jeszcze większą gamę produktów do wyboru, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i w sprzedaży online.
– Partnerstwo z Vision Express pomaga rozwijać naszą markę i sprawia, że nasze kluczowe filary, czyli innowacyjne wzornictwo i współczesna estetyka są jeszcze bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców – podkreśla Anton Janssens, założyciel KOMONO.
Kampania „Come As You Are” z udziałem modelki
Współpraca KOMONO z Vision Express widoczna jest także na innych płaszczyznach. Do kampanii „Come As You Are” w roli ambasadorki dołączyła Julia Sobczyńska, modelka i finalistka 10. edycji programu Top Model. Okulary z najnowszej linii zaprezentowała na swoim Instagramie. Efekty współpracy widoczne są również na profilach społecznościowych Vision Express.
– KOMONO to jedna z nielicznych marek okularów przeciwsłonecznych, które tak dobrze wpasowują się w moją estetykę. Cieszę się więc, że mogę promować kampanię „Come As You Are” w Polsce. Podobnie jak twórcy marki, uważam, że moda ma służyć przede wszystkim do wyrażania siebie. Zróżnicowana gama okularów z najnowszej kolekcji pozwoli każdemu na znalezienie idealnego modelu, który nie tylko podkreśli daną stylizację, ale także nasz charakter, wyznawane wartości czy nastrój – mówi Julia Sobczyńska, modelka, ambasadorka kampanii KOMONO „Come As You Are” w Polsce.
Fot. KOMONO, Vision Express
Informacja prasowa