Kosmetyki true™️ men skin care dostępne we wszystkich perfumeriach sieci Douglas

Męska pielęgnacja na wyciągnięcie ręki.
Marka kosmetyków true™ men skin care dynamicznie się rozwija, powiększając nie tylko portfolio produktów, ale także sieć dystrybucji. Stojąca za marką true™️ firma FerrumLabs pogłębia współpracę z siecią Douglas. Kosmetyki dotychczas dostępne w 34 największych perfumeriach i w sklepie online, od grudnia pojawią się we wszystkich salonach stacjonarnych.

Według analityków firmy PMR rynek kosmetyków jest już wart 26,1 mld zł i rośnie od 2006 r. w średnim rocznym tempie 4 proc.[1] Trend ten widoczny jest również na drogeryjnych i perfumeryjnych półkach, ale także w asortymencie marek dedykowanych współczesnym mężczyznom.

Kategoria męskich kosmetyków jeszcze niedawno stanowiła rynkową niszę. Ta tendencja uległa zmianie i obecnie producenci starają się odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie. Coraz więcej mężczyzn stawia na świadomą pielęgnację i choć nadal ograniczają codzienne rytuały pielęgnacyjne do minimum, to wprowadzają do nich nowe kosmetyki.

– Zmienia się mentalność polskich mężczyzn. Kładą oni większy nacisk na dbanie o siebie, a pielęgnację traktują jako element swojego stylu życia. Choć męska kosmetyczka wciąż pozostaje minimalistyczna, to poprawia się jej jakość. Idąc tym tropem, w 2023 roku rozbudowaliśmy nasze portfolio produktowe o kosmetyki pielęgnacyjne, których dotychczas brakowało na męskiej półce. Wprowadziliśmy krem do rąk oraz żel do higieny intymnej, dodatkowo stworzyliśmy niespotykany na polskim rynku, unisexowy antyperspirant z refillem – komentuje Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs.

Dynamiczny rozwój marki
true™ men skin care to polska marka specjalistycznych produktów do pielęgnacji męskiej skóry, zapewniająca zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. W produktach znajdują się wysokiej jakości składniki, które w zdecydowanej przewadze są naturalne, ale są także wzbogacone o składniki będące efektami biotechnologicznego hi-tech. Wszystkie kosmetyki true™ men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Kosmetyki są nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce z surowców pochodzących z Unii Europejskiej.

– Ten rok na długo zapisze się w historii naszej marki. Poza wprowadzeniem nowej kategorii produktowej, kolejny rok z rzędu podwajamy sprzedaż w stosunku rok/rok. Mamy też ambitne plany w tym rozszerzenie portfolio produktowego o markę kosmetyków unisex – komentuje Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs. – Dzięki ubiegłorocznemu nawiązaniu współpracy z siecią perfumerii Douglas nasza marka jest coraz lepiej rozpoznawalna w Polsce. Ogromnie się cieszę, że kosmetyki true™ men skin care zdobyły uznanie Klientów tej sieci i dzięki temu od grudnia pojawimy się we wszystkich perfumeriach Douglas w Polsce – dodaje Adamaszek.

Wzmocnienie kanału dystrybucji w perfumeriach Douglas
Dotychczas kosmetyki true™ men skin care były dostępne wyłącznie w 34 perfumeriach Douglas w największych miastach w Polsce. Dzięki pozytywnemu odbiorowi kosmetyków przez Klientów sieci, od grudnia marka będzie dostępna we wszystkich, salonach stacjonarnych, a w asortymencie perfumerii Douglas znajdzie się pełne portfolio produktowe.

Kosmetyki true™ men skin care są dostępne w sprzedaży również m.in. na stronie truemenskincare.com, sieci zlokalizowanych na lotniskach sklepów bezcłowych Aelia Duty Free oraz perfumeriach Notino.

[1] Raport PMR „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026

Fot. true™ men skin care
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat