Kosmetyki męskie FC Barcelona

Kosmetyki męskie FC Barcelona od Cederroth.
CEDERROTH POLSKA WPROWADZA NA RYNEK KOSMETYKI MĘSKIE NA LICENCJI KLUBU FC BARCELONA.

Miło nam poinformować, że z dniem 12 czerwca 2013 r. Cederroth Polska S.A. (właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio, dystrybutor produktów Jordan i Bio-Oil) wprowadza na polski rynek kosmetyki męskie na licencji hiszpańskiego klubu sportowego FC Barcelona.

To jedna z pierwszych marek na rynku oferująca tak szeroką gamę produktów dla mężczyzn. Bogate portfolio zawiera trzy linie kosmetyków zapewniające kompleksową pielegnację męskiej skóry: Attack (Energetyzująca), Instinct (Nawilżająca) oraz Dominance (Rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy. W skład każdej linii wchodzą: krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, deozdorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa. Produkty odpowiadają na wszystkie potrzeby pielęgnacyjne mężczyzn i umożliwiają wybór kosmetyków dostosowanych do stylu życia, wymagań cery oraz preferencji zapachowych.

Jarosław Cybulski, Dyrektor Zarządzający Cederroth Polska S.A., jest przekonany o sukcesie nowej marki W Polsce: „To pierwsza na świecie tak szeroka, licencjonowana linia kosmetyków FC Barcelona przeznaczona dla mężczyzn, a prestiż FCB gwarantuje najwyższą jakość produktów“.

Fot. Cederroth
IP




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat