Całkowity dochód ze sprzedaży tegorocznej edycji kalendarza w wysokości ponad 300 tys. złotych przeznaczony jest na wsparcie działań Fundacji TVN, Fundacji Dom Aniołów Stróżów oraz Fundacji Salam Lab.
„Tworząc modę dla współczesnych mężczyzn mamy świadomość, że wpływamy na ich wizerunek ale równocześnie jesteśmy przekonani, że prawdziwy dżentelmen to nie tylko elegancja i dobrze skompletowana garderoba. To człowiek aktywny, o wielkim sercu, gotowy angażować się w pomoc i dążący skutecznie do celu. Akcja Kalendarz Dżentelmenów pozwala nam połączyć promocję męskiego szyku z najważniejszymi wartościami i realnie pomagać potrzebującym. Jesteśmy dumni z każdej cegiełki ” - podsumowuje udział w akcji Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.
Kalendarz Dżentelmeni 2022, to już dwunasta edycja projektu, dzięki któremu udało się zebrać i przekazać ponad 8 milionów złotych potrzebującym. LANCERTO zaangażowało się w akcję już po raz drugi. Kalendarze dostępne były dla zainteresowanych we wszystkich sklepach stacjonarnych marki oraz w sklepie internetowym www.lancerto.com. Akcję wspierała dodatkowo telewizyjna kampania reklamowa oraz działania w social mediach marki i bohaterów kalendarza.
LANCERTO, jako główny partner akcji, ubrało w nienaganne zestawy wszystkich bohaterów sesji: aktorów, sportowców, influencerów i muzyków. Wszystkie garnitury, koszule i dodatki, zgodnie z najlepszymi tradycjami krawiectwa, dopasowane zostały do indywidualnych potrzeb modeli.
W Kalendarzu Dżentelmeni 2022 wystąpiło 14 znanych mężczyzn, którzy w przestrzeniach Elektrowni Powiśle pozowali do zdjęć przed obiektywem znakomitej polskiej fotografki Marty Wojtal. Bohaterami kalendarza zostali: Jakub Wesołowski, Michał Mikołajczak, Nikodem Rozbicki, Rafał Zawierucha, Mateusz Janicki, Janusz Chabior, Mateusz Gessler, Ralph Kaminski, Karol Gązwa – Blowek, Piotr Głowacki, Maciej Musiał, Jan Dąbrowski, Piotr Stramowski, Bartosz Zmarzlik.
Fot. LANCERTO
Informacja prasowa