Lody inaczej to OH! od E.Wedel

Rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel
Zaledwie chwila dzieli nas od pełni sezonu lodowego. I chociaż lody można jeść także poza nim, to właśnie w lecie dostarczają nam one największej przyjemności i poszukiwanego orzeźwienia. W nowej kampanii lodów OH! marka E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Można to robić właśnie poprzez sięganie po te mrożone pyszności, kiedy tylko mamy na to ochotę oraz jedzenie ich w sposób, jaki najbardziej lubimy.

Czy sposób na jedzenie lodów jest tylko jeden? Absolutnie nie – tak samo jak nie istnieje jeden smak, który odpowiadałby każdemu. Wie o tym marka E.Wedel, w której portfolio lodów OH! znajdziemy zarówno klasyczne smaki, jak i ich unikalne warianty i tekstury, np. owocowe sorbety, smaki nawiązujące do kultowych drinków Pina Colada i Spritz, czy kwiatowe inspiracje.

W nowej kampanii lodów OH! marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W niezwykle kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH! widzimy, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca! Każdy sposób na ich jedzenie jest dobry, pod warunkiem, że dostarcza nam frajdy i przyjemności. E.Wedel udowadnia tym samym, że kategoria lodów nie kończy się wyłącznie na klasycznych wariantach i że produkty oferowane w ramach linii OH! to gratka dla osób, które uwielbiają próbować nowych rzeczy.

Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.  

Fot. E. Wedel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat