M·A·C celebruje 40-lecie

Niezwykły makijaż z kosmetykami M·A·C
Po czterech dekadach przełamywania barier i zmieniania oblicza branży beauty M·A·C stawia sobie nowy cel – co najmniej kolejne 40 lat zmian i zaskakiwania!

M·A·C Cosmetics, pionierski autorytet w dziedzinie makijażu kończy 40 lat. Od pierwszego dnia firma Make-up Art Cosmetics (w skrócie M·A·C) przełamała schematy i tworzyła fundamenty pod platformę, która 40 lat później nadal prężnie się rozwija. Historia M·A·C rozpoczyna się w 1984 roku, kiedy to wizjonerscy założyciele, Frank Toskan i nieżyjący już Frank Angelo, stworzyli pierwszą linię kosmetyków M·A·C w swoim domu przy 233 Carlton Street w Toronto. Ich misja była jasna - tworzyć kosmetyki, które nie tylko inspirują, ale także zaspokajają potrzeby profesjonalnych wizażystów.

„Żadna marka nie zdefiniowała na nowo oblicza piękna tak jak M·A·C Cosmetics” - mówi Aida Moudachirou-Rébois, Global Senior Vice President/General Manager M·A·C Cosmetics. „Nasi założyciele nie tylko podnieśli poprzeczkę w zakresie jakości makijażu, ale uczynili go formą sztuki i stworzyli społeczność, która otwarcie przyjmuje założenia marki: wszystkie grupy
wiekowe, wszystkie rasy, wszystkie płcie”.

Dziś M·A·C jest liderem w branży jako prestiżowa marka makijażowa będąca numer jeden na świecie, obecna w 130 krajach. Aby udowodnić, jak wspaniałe mogą być 40 urodziny i tym samym uczcić swoją bogatą historię, M·A·C zabiera nas wszystkich sentymentalną i inspirującą podróż do archiwalnych kolekcji i specjalnych produktów. Powrócą niektóre z najbardziej ukochanych kosmetyków wszech czasów, pojawią się ulepszenia najbardziej kultowych serii oraz nigdy wcześniej niepublikowane innowacje oraz powiew świeżości w wiodącej w branży kampanii filantropijnej M·A·C VIVA GLAM.

Następne 40 lat M·A·C
Aby uczcić tę rocznicę i nadchodzącą przyszłość, marka zaprezentowała w lutym nowy kreatywny claim „I Wear M·A·C” jak myśl przewodnią nadchodzących kampanii marki. Wszystko po to aby zjednoczyć fanów M·A·C wokół wspólnych wartości i niezachwianego zaangażowania w obronę tego, w co wierzy. Priorytety marki na kolejne 40 lat obejmują:

Kontynuację rozwoju profesjonalnego makijażu
Marka M·A·C nie tylko podniosła poprzeczkę w zakresie jakości makijażu, ale także uczyniła z niego formę sztuki i stworzyła platformę startową dla najbardziej utalentowanych i wpływowych wizażystów na świecie. Obecnie na całym świecie jest ponad 13 000 artystów M·A·C i marka nadal inwestuje w najlepszy w swojej klasie program edukacji artystów, zapewniający, że ich umiejętności i wiedza specjalistyczna pozostaną w czołówce branży. Pozostaje również zaangażowana w pogłębianie relacji ze 100 000 członków M·A·C PRO Artist, którzy konsekwentnie używają M·A·C w wiodących produkcjach telewizyjnych, filmowych i na Broadwayu, a także podczas Fashion Weeków. W swojej historii marka wspierała ponad 300 projektantów, a w sezonie AW24 z niecierpliwością czeka na wsparcie ponad 40 kolejnych w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Mediolanie.

„Jako pierwsza marka kosmetyków do makijażu stworzona dla i przez wizażystów, M·A·C zawsze postrzegała makijaż jako coś więcej niż tylko kosmetyk; to forma sztuki, medium nieograniczonych możliwości i celebracja indywidualności” - mówi Terry Barber, Globalny Dyrektor Kreatywny Makeup Artistry, M·A·C Cosmetics. „Z artyzmem u podstaw, M·A·C będzie nadal przenosić makijaż w inny wymiar dzięki naszej niezrównanej kreatywności i profesjonalnej wiedzy”.

Przedstawienie kolejnej generacji innowacji
Marka M·A·C wstrząsnęła przemysłem kosmetycznym 40 lat temu, gdy oddała moc profesjonalnego makijażu w ręce amatorów. Jakość i wydajność marki nie przypominały żadnych produktów kosmetycznych, jakie konsumenci kiedykolwiek widzieli - takich jak szminka Ruby Woo (M·A·C sprzedaje 4 szminki Ruby Woo na 1 minutę) i epickie podkłady Studio Fix, które oferowały prawie 40 odcieni na dziesięciolecia przed tym, jak stało się standardem branżowym. Marka nigdy nie skończyła z innowacjami, a na 2024 rok zaplanowała szereg przełomowych premier nowych produktów, które mają stać się niezbędnymi zestawami do makijażu zarówno dla konsumentów, jak i wizażystów.

„Od samego początku produkty M·A·C wykraczały poza kanon piękna - dzięki formułom stworzonym, aby przewyższać konkurencję i inspirować nieograniczoną kreatywność i wyrażanie siebie” - mówi Moudachirou-Rébois. „Patrząc w przyszłość, pozostajemy zaangażowani w dostarczanie nowych, najnowocześniejszych formuł, przełomowych tekstur i odcieni wyznaczających trendy, aby zapewnić, że nasi klienci doświadczają czołowych innowacji w makijażu z każdym produktem, którego używają”.

Rozpoczynanie rozmów, kreowanie trendów i wpływanie na (pop)kulturę
M·A·C żyje, interpretuje i tworzy kulturę. M·A·C jest jedną z pierwszych marek kosmetycznych, które nawiązały współpracę z celebrytami i kultowymi popkulturowymi franczyzami - na długo zanim tego typu działania stały się tak wszechobecne jak dziś. M·A·C nadal pozostaje zobowiązany do współpracy z czołowymi osobowościami ze wszystkich środowisk i inspiracji nowych trendów poprzez platformę M·A·C Trend.

„Od momentu powstania, marka M·A·C jest zanurzona w życie kultury, aby zapewnić, że definiujemy trendy kosmetyczne, a nie podążamy za nimi” - mówi Drew Elliott, Globalny Dyrektor Kreatywny M·A·C.„Z niecierpliwością czekamy na poszerzenie tego bogatego dziedzictwa w ciągu następnych 40 lat, kontynuując korzystanie ze świata sztuki, mody, muzyki i popkultury, aby tworzyć rozmowy i trendy większe niż piękno i ożywiać je z prędkością Internetu w sposób, w jaki tylko M·A·C może”.

Podarowanie czegoś od siebie na skalę globalną
W M·A·C zawsze chodziło o coś więcej niż tylko tworzenie kosmetyków do makijażu. VIVA GLAM została założona w 1994 roku, by pomóc członkom społeczności dotkniętej HIV/AIDS w czasach, gdy niewielu dyskutowało na ten temat, nie mówiąc już o jego zgłębieniu. Od 30 lat pomadki VIVA GLAM zwracają 100% dochodu ze sprzedaży organizacjom działającym na rzecz zdrowej przyszłości i równych praw dla wszystkich. Do tej pory VIVA GLAM zebrała ponad 520 milionów USD i każdego roku pomaga ponad 19 milionom ludzi na całym świecie.

„Kierując się naszymi podstawowymi wartościami, M·A·C stała się czymś więcej niż marką kosmetyków do makijażu, ale platformą do wspierania słabszych i promowania równości dla wszystkich” - mówi Moudachirou-Rébois. „Rozpoczynając 30 lat VIVA GLAM, będziemy nadal wykorzystywać siłę naszej społeczności do kształcenia społeczeństwa, kierując się tą samą odwagą i sercem, które kierowały powstaniem programu”.

Współgrając z rozszerzonym modelem wsparcia VIVA GLAM skoncentrowanym na równości seksualnej, płciowej, rasowej i środowiskowej, szminki VIVA GLAM I, II i III również otrzymują poważną aktualizację dzięki nowej jedwabistej matowo-pielęgnującej formule MAXCIMAL. Aby stworzyć więcej możliwości zbierania funduszy VIVA GLAM wprowadza także do swojej kolekcji CAŁKOWICIE NOWY uniwersalny odcień (VIVA EQUALITY).

Fot. M·A·C Cosmetics
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat