Maestro powraca

Zupełna nowość w ofercie McDonald's®!
Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w… McDonald’s®! Od 29 stycznia w ofercie restauracji po raz kolejny dostępne są pełne smaku burgery z linii Maestro, w tym nowość - Maestro Grilled Mushrooms! To idealny moment, aby sięgnąć po sprawdzoną klasykę lub wgryźć się w nieznane i tak jak Borys Szyc oraz Michał Żebrowski cieszyć się każdym kęsem mistrzowskich kompozycji.

Klasyczne smaki i nowość, której warto spróbować
Sprawdzona klasyka czy całkiem nowy wariant? Ku uciesze swoich fanów oraz miłośników burgerów, doceniających unikalne kompozycje smakowe, Maestro wraca do menu restauracji McDonald's w wielkim stylu. Od dzisiaj goście restauracji mogą wybierać między wariantami klasycznymi burgera, a jego nową odsłoną, w sam raz dla tych, którzy lubią odkrywać nieszablonowe smaki. Maestro Grilled Mushrooms to 100-procent wołowiny, grillowane pieczarki oraz plaster topionego sera cheddar. Całość uzupełnią świeże warzywa: delikatna roszponka, dojrzały pomidor, a do tego musztarda oraz wyjątkowy sos Maple Bacon flavoured. Ta unikalna kompozycja smaków, zamknięta w bułce typu brioche z posypką z białego i czarnego sezamu, aż prosi się, aby jej spróbować

Sera nigdy dość, dlatego obok nowości musiał pojawić się Maestro Bacon & Cheddar, łączący ser red cheddar z żółtym serem topionym cheddar. Ponadto burger to 100-procent wołowiny i dodatek chrupiącego boczku! Wśród warzyw: słodkie pikle, plastry soczystego pomidora oraz świeża i prażona cebulka. Smak podkreślają sosy: aksamitny Smoky Cheddar oraz wyrazisty Barrel & Bourbon BBQ.

Nie mogło również zabraknąć Makowego klasyka - Maestro Grand Classic, składającego się ze 100-procent wołowiny, chrupiącego boczku, plastra topionego sera cheddar oraz aromatycznego sosu Garlic BBQ. Do tego wyśmienita kompozycja warzyw: plastry słodkich pikli, chrupiąca sałata batawia, soczysty pomidor i krążki czerwonej cebuli sprawiają, że temu klasykowi nie można się oprzeć.

Ofertę dopełnia także pyszna przekąska – chrupiące kartofelki z sosem śmietanowym, które idealnie pasują do każdego wariantu.

Żebrowski i Szyc razem znów na ekranie
To jednak nie wszystko! Wraz z wprowadzeniem do oferty Maestro na ekrany wraca też gwiazdorski duet. Michał Żebrowski oraz Borys Szyc w najnowszym spocie marki w niecodziennej charakteryzacji przywołują dawne czasy. Pierwszy z nich sięga pamięcią wstecz i wspomina, że kilka lat temu nie spróbował nowości od Maka. Tym razem nie popełnia błędu z przeszłości i w towarzystwie Borysa Szyca pozwala sobie na odrobinę szaleństwa, decydując się na spróbowanie Maestro Grilled Mushrooms. Tak, aby potem nie żałować.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.  

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa





Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat