Marcelina Zawadzka ambasadorką kolejnej marki

MARKA PIELĘGNACYJNA DR. SUSANNE VON SCHMIEDEBERG Z NOWĄ TWARZĄ.
Kosmetyki pielęgnacyjne renomowanej marki Dr. Susanne von Schmiedeberg to innowacyjna pielęgnacja przeciwstarzeniowa dostępna na wyłączność w perfumeriach Douglas. Ambasadorką nowej linii Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum została Marcelina Zawadzka - modelka, prezenterka telewizyjna.

„Piękno nie polega na tym, że nasza skóra nie posiada zmarszczek i wygląda tak samo w wieku 50 i 20 lat. Piękno leży u podstaw pielęgnacji” – tego zdania jest dr med. Susanne von Schmiedeberg, założycielka marki, specjalizująca się w leczeniu skóry i prowadząca własną praktykę lekarską w Szwajcarii. Impulsem do stworzenia kosmetyków były jej prywatne doświadczenia i obserwacje. Po trzeciej ciąży, gdy zauważyła, że cukier szkodzi nie tylko jej sylwetce, ale i urodzie - zaczęła wnikliwie badać jego wpływ na organizm i skórę. Konsekwencją pasji dr. Susanne von Schmiedeberg okazała się ewolucja jej kompleksowego podejścia „anti-sugar & anti-aging” w serię do pielęgnacji twarzy, która pomaga spowolnić starzenie się skóry spowodowane tzw. scukrzaniem. Podstawą kosmetyków jej autorstwa jest aktywna L – karnozyna, która pomaga redukować A.G.E (produkty glikacji), a tym samym wyraźnie spowalniać proces starzenia się skóry.

Na początku tego roku marka ogłosiła, że do grona jej ambasadorek dołączy jedna z najpiękniejszych Polek – Marcelina Zawadzka. Modelka i prezenterka telewizyjna została ambasadorką nowego serum Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum.
Marcelina to kobieta wielu talentów. Reprezentowała Polskę w konkursie Miss Universe 2012, na którym – jako pierwsza Polka od 1989 – zakwalifikowała się do czołowej szesnastki, co uczyniło ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych Polek. Na swoim koncie ma także role w serialach i udział w programach rozrywkowych.

„Szukając ambasadorki naszej marki zależało nam na zaproszeniu osoby, której podejście do pielęgnacji jest świadome i zgodne z naszymi wartościami. Marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty.” – mówi Kathrin Anna Pohlmann, International Head of Brand Management.

Marcelina Zawadzka nie kryje entuzjazmu towarzyszącego współpracy: „Na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. Jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. Ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt, jakim jest serum Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum . Dzięki niemu moja cera jest gładka, jędrna i elastyczna, a poza studiem telewizyjnym mogę zrezygnować z makijażu, bo kondycja mojej skóry pozwala mi cieszyć się naturalnym blaskiem”.

MARKA DR. SUSANNE VON SCHMIEDEBERG DOSTĘPNA JEST WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH DOUGLAS I ONLINE.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat