Marka Semilac prezentuje kolekcję lakierów klasycznych GLOW HOLO

Piękne paznokcie, nowoczesne kolory i efekt wow, czyli nowość od Semilac.
Marka Semilac wprowadziła na rynek trzy nowe produkty 2w1 (color&top), pozwalające stworzyć najmodniejsze wykończenie sezonu, bez utwardzania w lampie. Kolekcja miała swoją premierę podczas 10-tych urodzin marki. W warszawskim salonie L’arte zaprezentowane zostały trzy produkty z kategorii lakierów klasycznych w odcieniach: SILVER BLUSH, PINK GLOW oraz BLUE HOLO GLAZED.

10 urodziny
W tym roku Semilac obchodzi swoje dziesięciolecie. Z tej okazji zaprasza wszystkie swoje przyjaciółki do wspólnego celebrowania sukcesów i sprawczości kobiecych dłoni: osiągania celów i wzajemnego wspierania się. Swoją okrągłą rocznicę marka świętowała w warszawskim salonie L’arte. Założycielka i dyrektorka kreatywna Semilac – Sylwia Gołębiewska oraz pasjonatka, ekspertka i branżowy autorytet NailArt – Paulina Pastuszak opowiedziały o początkach marki oraz przedstawiły najnowsze trendy w świecie manicure. Zaproszone przyjaciółki Semilac mogły także zapoznać się z szeroką ofertą produktów, w tym przedpremierowo z kolekcją GLOW HOLO – inspirowaną coraz popularniejszym efektem GLAZED, czyli mieniącej się tafli, która idealnie łączy się zarówno z lakierem klasycznym nałożonym pod spód, jak i może być aplikowana bezpośrednio na płytkę paznokcia. To doskonałe rozwiązanie dla miłośniczek naturalnego wyglądu z subtelnym przełamaniem pastelowym bądź srebrnym efektem.

Produkty 2w1 (color&top)
Mimo że Semilac jest liderem na polskim rynku hybrydowych lakierów do paznokci, marka posiada w swojej kolekcji także bogatą paletę lakierów klasycznych (w tym m.in. lakiery oddychające BREATHable 2w1 – lakier z odżywką). Najnowsza kolekcja GLOW HOLO to trzy zjawiskowe produkty 2w1 (color&top), z którymi z łatwością można stworzyć najmodniejsze wykończenie tego sezonu, bez utwardzania w lampie. Wystarczy nałożyć na odżywkę lub bezpośrednio na płytkę paznokcia ulubiony kolor lakieru klasycznego. W zależności od oczekiwanego efektu, powstaną subtelne i minimalistyczne zdobienia w stylu Glazed Donut Nails lub mieniące się wykończenie inspirowane bestsellerowym efektem topu Semilac No Wipe Sparkle Diamond. W kolekcji dostępne są trzy odcienie: SILVER BLUSH, PINK GLOW oraz BLUE HOLO GLAZED. Nowe produkty można nałożyć dekoracyjnie także na hybrydę.

Wakacyjne trendy na paznokciach
Podczas 10-tych urodzin marki Semilac zaprezentowane zostały także produkty z kolekcji SEAQUEEN. Dzięki niej paznokcie będą emanować wakacyjną energią, a efekt SUNFLASH sprawi, że drobiny zatopione w lakierach odbiją promienie słońca, otulając dłonie niesamowitym blaskiem i urokiem. W kolekcji znajduje się sześć odcieni: Mermaid Tail, Icy Waterfall, Ocean Flower, Pink Sands, Sea Star oraz Sunbaked Yellow.

Kolejnym trendem jest ten na paznokcie wykonane lakierem klasycznym, który powrócił w wielkim stylu w formie wyjątkowych produktów 2w1, czyli klasycznego lakieru z odżywką, pielęgnującą płytkę paznokcia. Formuła BREATHable TECHnology tworzy na paznokciach przepuszczalną dla wody warstwę, a zaawansowana technologia łącząca składniki pielęgnacyjne regeneruje zniszczone paznokcie i stymuluje ich wzrost.

Semilac to najpopularniejsza marka lakierów hybrydowych w Polsce, obecna na rynku od 10 lat. Przeznaczona jest zarówno dla salonów kosmetycznych, jak i do samodzielnego używania w domu. W swojej ofercie ma kosmetyki oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe, lakiery klasyczne, żele i akrylożele, balsamy, oleje do olejowania pielęgnujące skórę wokół paznokci i dłoni oraz urządzenia.

Fot. Semilac
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat