Podstawą kolekcji są jesienne barwy ziemi, którym towarzyszą mocne, limonkowe i soczyście pomarańczowe akcenty, nie zabraknie tu też czerni, beżu i odrobiny kobaltu. Dużą rolę odgrywają też printy zwierzęce oraz weve’y. W tej typowo jesiennej kampanii znajdziesz wyróżniające się okrycia wierzchnie: marynarki, ale także duże, pikowane kamizelki i kurtki (od 99,99 PLN). Nie mogło zabraknąć też hitu ostatnich sezonów – spodni typu flare, w wielu odsłonach (od 59,99 PLN). Na chłodniejszą pogodę znajdą się także ciepłe, mięsiste swetry i bluzy, utrzymane w tonacji charakterystycznej dla kampanii. Marka proponuje też kurtki i akcesoria podszyte futerkiem, ramoneska z futerkiem od 179,99 PLN.
Ulicznego klimatu nadają kolekcji funkcjonalne dodatki. Sztyblety na grubej podeszwie i buty w militarnym stylu (od 139,99 PLN) świetnie sprawdzą się pośród jesiennej aury. Wodoodporne, solidne obuwie to podstawa na deszczowe dni, a w tym sezonie zestawiamy je zarówno z sukienkami i spodniami. Modułowe torebki z kieszeniami cargo są nie tylko pojemne, ale też niezwykle stylowe. Nie zapominajmy o cieplejszych elementach garderoby – czapki i szaliki (od 39,99 PLN) to niezbędny element warstwowych stylizacji. Możesz postawić na modele jednokolorowe lub przyciągające wzrok akcesoria w monochromatyczne wzory.
Zobaczcie, na które perełki z kolekcji Sinsay postawiły Ambasadorki marki: Natasza Urbańska, Marika Jóźwiak i Klaudia Halejcio.
Więcej propozycji z kolekcji Street Signal znajdziesz w wybranych sklepach stacjonarnych Sinsay oraz online.
Fot. Sinsay
Informacja prasowa