Milka Biscoff debiutuje na rynku

Efekt współpracy Mondelez i Lotus Bakeries
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.

Milka Biscoff - efekt globalnego partnerstwa dwóch gigantów
Na początku kwietnia marka Milka zaskoczyła konsumentów wyjątkową nowością - czekoladą Milka Biscoff, czyli innowacyjnym połączeniem delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. To efekt strategicznej współpracy dwóch globalnych gigantów - Mondelez International i Lotus Bakeries - którzy postanowili połączyć swoje ikoniczne marki, by tworzyć innowacje odpowiadające na zmieniające się potrzeby konsumentów. Połączenie delikatności czekolady Milka z wyrazistym smakiem ciasteczek Biscoff to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów oryginalnymi połączeniami. Milka Biscoff dostępna jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka, co czyni ją limitowaną propozycją dla miłośników nowych smaków.

Polacy kochają czekoladę - rynek rośnie, a konsumenci szukają nowości
Rynek czekolady w Polsce notuje dynamiczny wzrost wartościowy, a dane rynkowe jednoznacznie wskazują, że Polacy nie tylko kochają czekoladę, ale też z entuzjazmem sięgają po nowości. Według analiz Nielsen, aż 25% konsumentów aktywnie poszukuje nowych marek i produktów, co czyni segment czekoladowy niezwykle chłonnym i otwartym na innowacje. Produkty czekoladowe przynajmniej raz w roku trafiają do koszyka zakupowego ponad 99% Polaków, a klasyczne tabliczki czekolady - do ponad 95%. To wyraźny sygnał dla producentów i detalistów: słodkie nowości to nie tylko trend, ale realna szansa na wzrost sprzedaży i budowę lojalności konsumenckiej.

Kampania promująca premierę Milka Biscoff
Wprowadzeniu Milka Biscoff na rynek towarzyszy intensywne wsparcie marketingowe. Marka zaplanowała kampanię digital, która obejmie działania w mediach społecznościowych oraz przestrzeni online, ukierunkowane na budowanie świadomości nowego produktu i angażowanie konsumentów. Oprócz działań cyfrowych zaplanowano również niestandardowe formy wsparcia - w tym aktywacje outdoorowe oraz sampling, który pozwoli konsumentom osobiście poznać nowy smak i doświadczyć go w wyjątkowy, angażujący sposób.
Za aktywację z influencerami odpowiedzialna jest agencja LiquidThread. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry. Agencja Ogilvy odpowiada za kreację, a także wraz z agencją Event Factory przygotowała event i maszyny vendingowe. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Fot. Mondelez Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat