Moda w najlepszym wydaniu

Maffashion i Roxie Węgiel w nowej sesji wizerunkowej TOUS
Marka TOUS odświeża wizerunek, podkreślając siłę kreatywności i autoekspresji. Nowa sesja wizerunkowa z udziałem ambasadorek marki, Maffashion i Roxie Węgiel prezentuje najgorętsze looki sezonu, ale i wzmacnia przesłanie TOUS: bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, w TOUS każdy może wyrazić siebie.

Przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. W oparciu o te trzy wartości, marka TOUS kontynuuje odświeżenie wizerunku, począwszy od ewolucji firmy we wrześniu tego roku. Nowa wizja świata TOUS, kładąc nacisk na siłę autoekspresji i kreatywność, jest skierowana do nowych klientów z pokolenia Z, dla których wyrażanie siebie jest sposobem na życie.

Ewolucję brandu odzwierciedla nowa sesja wizerunkowa TOUS z udziałem dwóch twarzy marki: Maffashion i Roxie Węgiel. Tak jak sam dobór dwóch kobiet na ambasadorki TOUS, zdjęcia oddają ideę wyrażania siebie poprzez modę. Z Maffashion utożsamiać się mogą klientki, którym biżuteria towarzyszyła w ważnych życiowych momentach, i które z nią dorastały. Z kolei Roxie Węgiel, jako ikona generacji Z, symbolizuje grupę, która z produktami TOUS spotyka się po raz pierwszy i chce eksperymentować ze swoim wizerunkiem.

Oba pokolenia, dzięki szerokiej ofercie i możliwości personalizacji biżuterii TOUS, mogą wyrazić siebie w kreatywny sposób. Sesja przedstawia obie kobiety zarówno z osobna, kiedy każda z nich przy użyciu biżuterii TOUS podkreśla swój osobisty styl, jak i w stylowym duecie. Biżuteria TOUS daje niezliczone możliwości skomponowania i spersonalizowania looku w taki sposób, żeby wyrazić swój własny, niepowtarzalny charakter. Nowa kampania jest drugą odsłoną współpracy TOUS z polskimi ambasadorkami.

Najważniejszym przesłaniem marki TOUS, w tym również nowej sesji, jest odwaga w wyrażaniu siebie. W biżuterii, jaką nosimy, zawieramy nasz indywidualizm – nie tylko na specjalne okazje, ale również na co dzień, jak już w latach 70. uważała założycielka marki, Rosa Oriol. TOUS opiera swoją estetykę na eklektycznych połączeniach styli, któremu sprzyja model sprzedaży marki – zamiast stałych kolekcji, TOUS stawia na częstsze, nieregularne dropy. Dzięki niezobowiązującemu modelowi i casualowemu wzornictwu, biżuteria TOUS jest doskonałym dopełnieniem zarówno minimalistycznych stylizacji, jak i eklektycznych eksperymentów z modą.

Choć od założenia marki minęło już ponad sto lat, jej przesłanie pozostaje takie samo: bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, w TOUS każdy jest mile widziany.

Fot. TOUS
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat