Kolaboracje są częścią kampanii „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”, pokazującej, że Jeżyki to nie tylko ulubiony smak konsumentów, ale też marka potrafiąca zaskakiwać świeżym podejściem i kreatywnością. Dowodem na to są dwie wyjątkowe współprace, doskonale wpisujące się w jej charakter – pełne smaku, pomysłu i autentyczności.
Jeżyki w puszystej, słodkiej postaci... donuta!
Z połączenia sił marki Jeżyki i warszawskiej cukierni MOD Donuts powstał donut inspirowany smakiem ciastek Jeżyki Classic – pełen bogactwa składników i apetycznych detali. Znajdziesz w nim wszystko, co dobrze znane i lubiane: karmel, bakalie oraz czekoladę, które przywodzą na myśl strukturę oryginalnego ciastka. Całość została udekorowana Jeżykami Tyci, które dodają mu charakteru i słodkiego wykończenia.
Ten wyjątkowy wypiek będzie dostępny tylko przez dwa tygodnie – od 11 do 25 kwietnia br. – w trzech warszawskich lokalizacjach:
Styl oryginalny, jak… Jeżyki!
To jednak nie wszystko! Jeżyki postawiły na modę i zaprosiły do projektu polską markę odzieżową MIRONS, która słynie z autorskiego stylu oraz dbałości o detale. Efektem współpracy jest specjalna kolekcja koszulek. T-shirty z wysokogatunkowej bawełny trafią do sprzedaży online w edycji limitowanej do 10 sztuk. Dodatkowo przez tydzień do zakupów dołączane będą jedyne w swoim rodzaju Jeżyki – jako słodka niespodzianka dla fanów oryginalnego smaku.
Fot. Colian
Informacja prasowa