Noah Mills w Miami prezentuje kolekcję Calzedonia Menswear

Noah Mills w Miami prezentuje kolekcję Calzedonia Menswear
Współpraca pomiędzy międzynarodowej sławy symbolem seksu Noah Millsem i włoską marką odzieży plażowej wciąż trwa!

Jest to już druga kampania reklamowa Noah Millsa dla marki Calzedonia i jej męskiej linii odzieży plażowej „Coast to Coast”.

Ze swym niesamowitym ciałem, niemożliwą do zapomnienia twarzą i bijącym blaskiem, Noah Mills jest jednym z najpopularniejszych modeli współpracujących z największymi magazynami i domami mody, teraz także początkującym aktorem.

Noah z radością przyjął propozycje stanięcia przed obiektywem niesamowitego fotografa, stając się twarzą męskiej kolekcji plażowej marki Calzedonia już po raz drugi. Od razu złapał wspólny język z fotografem i całą obsługą sesji, nagrywając pełne emocji wideo na luksusowym  jachcie.

Dean Isidro, międzynarodowej sławy amerykański fotograf, stal się autorem całej kampanii, wybierając plaże Miami jako jej idealne tło.

Urodzony w Baltimore w 1985 roku, zadebiutował w świecie mody już jako osiemnastolatek, pracując od tego czasu z najbardziej znanymi fotografami. W ubiegłym roku rozpoczął swoją karierę aktorska występując w filmie “Sex & The City 2”, grając rolę nowej „zabawki” Samanthy.




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat