Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna i rozpływająca się w ustach, ale intensywna w smaku dzięki dodatkowej nucie kakaowej. Nowy produkt dostępny jest w trzech kuszących wersjach smakowych. Obok klasycznej ciemnej czekolady mlecznej, do wyboru jest także jej wersja z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu.
Milka darkmilk – pierwsza taka czekolada na polskim rynku
Badanie rynku1 pokazało, że nasze profile smakowe zmieniają się wraz z wiekiem: z upływem czasu coraz chętniej sięgamy po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao. Do tej pory na rynku brakowało takiego wariantu.
Co ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio. Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego. Ten najwyższej jakości składnik w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi gwarantuje, że Milka darkmilk rozpływa się w ustach. W rezultacie otrzymujemy idealnie wyważoną i wyrafinowaną, delikatną mleczną czekoladę Milka z intensywnym smakiem kakao.
Milka darkmilk w programie zrównoważonej uprawy kakao
Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew. Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka darkmilk gwarantuje, że 100% kakao we wszystkich tabliczkach pochodzi z programu Cocoa Life.
1 Jakościowe badanie rynku: The Behavioral Architects Research 2016; grupy fokusowe FRA 2018
Fot. Mondelez Polska
Informacja prasowa