Nowe smaki lodów Kaktus

Podsumowanie nowości 2025
KAKTUS po raz kolejny rewolucjonizuje rynek lodów! W tym roku marka, znana z odważnych innowacji i kultowych smaków, po raz kolejny wychodzi naprzeciw wymagającym potrzebom konsumentów. Nowe, jeszcze bardziej zaskakujące smaki, większe formaty ulubionych lodów oraz zupełnie nowa linia produktów – to wszystko sprawi, że sezon lodowy 2025 będzie niezapomniany!

„Konsumenci lodów, zwłaszcza młodsze pokolenie, chętnie eksperymentują z nowymi smakami i formatami. Ubiegłoroczny sukces m.in.  linii KAKTUS Gibek potwierdził, że innowacje są kluczowe dla dalszego rozwoju marki. W 2025 roku KAKTUS idzie o krok dalej, wprowadzając rekordową liczbę nowości w swojej historii. Stawiamy nie tylko na unikalne smaki i nowe formaty, ale także angażujące aktywacje konsumenckie, które adresują najświeższe trendy i oczekiwania rynku.” – mówi Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri Polska.

KAKTUS Jabłko-Mięta!
KAKTUS Jabłko-Mięta (45 ml) to orzeźwiająca propozycja dla fanów owocowych, rześkich smaków, która łączy słodycz jabłka z chłodzącą nutą mięty. To wyjątkowo świeże i lekkie połączenie, idealne na najbardziej upalne dni lata. Kombinacja jabłka i mięty jest dobrze znana z kategorii napojów, a teraz konsumenci mogą odkryć jej potencjał również w formie lodów.

KAKTUS BIG – większe produkty i egzotyczne smaki od Pateca!
Rewolucja w portfolio marki to nie tylko nowe smaki, ale także większe rozmiary ulubionych lodów. KAKTUS Big (75 ml) to nowa linia produktów w powiększonym rozmiarze, powstała we współpracy z tegorocznym ambasadorem marki – Jakubem Patecem Pateckim. W lutym do Żabek trafił KAKTUS Big Ice, inspirowany podróżą Kuby na Antarktydę. W marcu w szerokiej sprzedaży pojawiły się kolejne warianty nowości: KAKTUS Big Sensei – lód o smaku limonki i lychee, nawiązujący do wypraw Pateca do Azji oraz KAKTUS Big Jungle o smaku papai i kiwi inspirowany podróżami do Ameryki Południowej.

Nowe warianty zeszłorocznych hitów sprzedażowych: KAKTUS LAVA i KAKTUS Gibek!
To jednak nie koniec! Do istniejących już w portfolio marki i znakomicie przyjętych przez konsumentów linii KAKTUS LAVA (45 ml) i KAKTUS Gibek (45 ml), dołączają nowe wersje produktów. Od marca w szerokiej sprzedaży dostępny jest KAKTUS LAVA o smaku mango-marakuja-kiwi z sosem kiwi (45 ml). W Żabkach z kolei pojawiły się aż dwa produkty w ramach linii KAKTUS Gibek – o smaku jabłka w wersji czerwonej oraz zielonej (45 mln).

Nowe formaty i jeszcze więcej lodowej frajdy!
Portfolio marki KAKTUS rozrasta się także pod kątem nowych formatów. Z początkiem miesiąca do asortymentu sklepów Żabka trafiły lodowe kanapki o smaku truskawka-śmietanka-mango (160 ml), które wyróżniają się nie tylko ciekawym, warstwowym smakiem, ale także unikalnym, zielonym waflem – prawdziwą gratką wizualną i smakową. To doskonała opcja dla tych, którzy szukają lodowej przekąski w bardziej nietypowym wydaniu.

Szerokie zmiany na marce KAKTUS
Wprowadzenie nowości produktowych jest elementem szeroko zaplanowanych zmian w 2025 roku. Marka KAKTUS przechodzi rebranding obejmujący nowy logotyp i odświeżone opakowania produktów, a także start nowej platformy komunikacyjnej. Szeroko zakrojona kampania marketingowa 360 stopni wystartuje już w kwietniu, a jednym z jej kluczowych elementów jest współpraca z ambasadorem marki, Jakubem Pateckim – popularnym twórcą internetowym znanym jako Patec Wariatec. W związku z wprowadzeniem nowości, marka przygotowała także szereg aktywacji konsumenckich, m.in. we współpracy z partnerami retailowymi.

Więcej informacji na temat kampanii już wkrótce!

Fot. Kaktus
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat