– Wata cukrowa Cotton Candy powstała z połączenia radości oraz innowacji. Rozumiemy potrzeby, jakie mają nasi klienci i staramy się wychodzić im naprzeciw, dlatego w ramach przeprowadzonych badań zdecydowaliśmy się na wprowadzanie dwóch popularnych i oczekiwanych smaków – Cola i Sour Cherry. Świetnie jest tworzyć produkty, które wywołują uśmiech na twarzy zarówno dzieci, jak i dorosłych – mówi Dominika Tuniewicz Marketing Director BF Group.
Nowe warianty Cotton Candy przywołują beztroskie wspomnienia z dzieciństwa, oferując jednocześnie nowoczesną odsłonę znanych i lubianych smaków. To unikalne połączenie sprawia, że produkty BF Group zyskują uznanie wśród szerokiego grona konsumentów.
Nowości są już dostępne w sieci sklepów Stokrotka. To idealny moment, by podczas codziennych zakupów sięgnąć po coś, co dostarczy chwili radości i pozwoli odkryć nowe, wyjątkowe smaki.
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa