Trend na pistacje nie słabnie – to jeden z najgorętszych smaków ostatnich sezonów. W odpowiedzi na tę popularność marka wprowadza nowy wariant – Śmietanka i Pistacje z Anatolii, kolejny etap w jej kulinarnej podróży. Od lat zaprasza swoich konsumentów do odkrywania wyjątkowych smaków z różnych zakątków świata. Wraz z ambasadorem, Jasonem Momoa, inspiruje do poznawania nowych miejsc poprzez niepowtarzalne doznania smakowe. Nowy kierunek? Słoneczna Turcja!
Anatolia od wieków słynie z jednych z najszlachetniejszych odmian pistacji. Drzewa pistacjowe, dojrzewające w gorącym południowym słońcu i otoczone majestatycznymi górskimi krajobrazami, czerpią z żyznej ziemi, co nadaje im intensywny, pełny smak. To właśnie ten wyjątkowy składnik stał się sercem nowej receptury Nuii – kremowych lodów ze śmietanką, pastą pistacjową i grubą warstwą chrupiącej białej czekolady z kawałkami prażonych pistacji.
„W Nuii zawsze szukamy składników, które przeniosą konsumentów w odległe zakątki świata. Pistacje z Anatolii to prawdziwy skarb natury, który postanowiliśmy połączyć z aksamitnymi lodami śmietankowymi i chrupiącą białą czekoladą. Dodatek kawałków prażonych pistacji, pasty pistacjowej oraz słonych wafli sprawia, że nowy wariant jest bogaty w smaku” – mówi Joanna Wilczak, Senior Brand Manager marki Nuii.
Nowy smak Śmietanka i Pistacje z Anatolii dołącza do portfolio Nuii, które już teraz obejmuje tak wyjątkowe kompozycje jak Słony Karmel i Orzechy Makadamia z Australii, Biała Czekolada z Karmelem i Orzechy Pekan z Teksasu, Kokos i Mango z Indii.
Nowy smak Nuii Śmietanka i Pistacje z Anatolii jest dostępny w sprzedaży w sieci sklepów „Żabka” od marca 2025 roku. Od maja będzie on szeroko dostępny dla konsumentów w całej Polsce.
Fot. NUII
Informacja prasowa