Marka CeraVe wywodzi się z USA, dlatego też wybór lokalizacji na globalny event naturalnie padł na Nowy Jork. Tematem przewodnim wydarzenia, które odbyło się 13 i 14 września, była nauka o prawidłowej i skutecznej rutynie pielęgnacyjnej skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości. Ponad 400 gości, influencerów i ekspertów beauty przybyło z 25 krajów, potwierdzając tym samym, że CeraVe to jedna z najbardziej rozpoznawalnych skincare’owych marek na świecie.
Dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata
Podczas dwudniowego eventu na uczestników czekało mnóstwo intensywnych inspiracji, w tym Master Class z gwiazdami TikToka. Wśród nich m.in. dermatologiczny guru, dr Shah (@dermdoctor), który w sieci dzieli się wiedzą ze swoją ponad 21 milionową skincare’ową społecznością; Charlie D’Amelio (@charlidamelio), jedna z najsławniejszych TikTokerek, którą obserwuje już zawrotna liczba 150 milionów followersów oraz Zach King (@zachking) - topowy amerykański twórca znany z kreatywnych video z motywem iluzji.
Goście wzięli udział w licznych atrakcjach wypełnionych porządną dawką wiedzy i ciekawostek dotyczących walki z trądzikiem – ekscytujących konkursach oraz praktycznych zajęciach inspirowanych prawdziwymi lekcjami w szkole:
Powrót do nauki z CeraVe
W Nowym Jorku nie mogło zabraknąć również polskich #CeraVeFriends. W naszym składzie pojawiły się gwiazdy mediów społecznościowych długofalowo związane z marką: Liliana Grochowska, skinekspertka, która zasłynęła ze swoich edukacyjnych materiałów pod pseudonim GroszekCukierkowy; Jasperr - młody influencer z 2.5 mln kontem na TikToku; Youtuberka i przedstawicielka skóry problematycznej, czyli Kaja Soboń; a także Klaudia Tarka znana wszystkim fanom pielęgnacji i makijażu jako Klatex, oraz wieloletnia ambasadorka CeraVe – AgaSava.
Goście mieli przy tym wyjątkową możliwość współpracy z influencerami z całego świata, a wszystko to pod okiem wiodących ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry. Po całym dniu aktywności zaproszeni oficjalnie “ukończyli szkołę” i spędzili magiczny wieczór pełen zabawy w stylu prawdziwego amerykańskiego prom-night! Balowi przyświecało hasło „Prom Like A Derm” nawiązujące do kampanii marki.
Wybrani goście eventu mogli skorzystać również z ekskluzywnej wycieczki do laboratoriów w New Jersey – gdzie dosłownie dzieje się cała magia CeraVe! W programie znalazły się kulisy opracowywania produktów oraz formuł przeciwtrądzikowych marki, a także tajniki historii jej powstania we współpracy z dermatologami. A to jeszcze nie wszystko! Zaproszeni spędzili również czas w nowojorskim biurze marki w towarzystwie Toma Allisona – jednego z założycieli CeraVe!
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jakie mity o skórze skłonnej do trądziku zostały obalone poczas eventu obserwuj profil @ceravepolska oraz ambasadorów marki!
Pielęgnacja przeciw niedoskonałościom
Nowy rok szkolny to doskonały moment, aby wzmocnić swoją wiedzę o tym, jak zapewnić zdrowy wygląd skóry skłonnej do trądziku. Gama CeraVe dedykowana walce z niedoskonałościami to skuteczna seria dermokosmetyków, o działaniu potwierdzonym badaniami. Wypryskom i niedoskonałościom często towarzyszy naruszona bariera ochronna skóry. CeraVe to marka stworzona z dermatologami, oferująca produkty, które dzięki zawartościom 3 kluczowych ceramidów i składników aktywnie działających na skórę, zmniejszają niedoskonałości, nie wysuszając przy tym skóry i dbając o jej barierę hydrolipidową.
Tylko dermokosmetyki!
CeraVe to marka stworzona z dermatologami. Wszystkie jej receptury zawierają najważniejsze składniki pielęgnacyjne, przede wszystkim 3 kluczowe ceramidy – identyczne z tymi, które występują w ludzkiej skórze. Nawilżające produkty marki dodatkowo wyposażone są w technologię MVE, która umożliwia stabilne, stopniowe uwalnianie składników aktywnych, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona nawet do 24h po aplikacji. Dermokosmetyki CeraVe są bezzapachowe, hipoalergiczne i niekomedogenne. Dostępne w drogeriach oraz wybranych aptekach.
Linia dla skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości:
[1] *ocena kliniczna rozmiaru niedoskonałości, 51 osób, stosowanie 1 x dziennie na noc, grupa 13-45 lat, kobiety i mężczyźni
Fot. CERAVE
Informacja prasowa