Obraz i dźwięk wysokiej jakości

To się liczy podczas imprez sportowych.
Już w najbliższy poniedziałek, 14 czerwca polska reprezentacja w piłce nożnej po raz pierwszy wybiegnie na murawę w trakcie tegorocznego EURO.

Jak wynika z badania, przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, zdecydowana większość Polaków dyskutuje o zawodach sportowych obejrzanych w telewizji, z czego 1/3 bardzo często. Wspólne oglądanie meczów może być również dobrą okazją do spotkania ze znajomymi. Aby móc w pełni cieszyć się sportowymi emocjami, warto wybrać telewizor i soundbar zapewniające wysoką jakość obrazu i dźwięku.

Aż 76% ankietowanych dyskutuje o zawodach sportowych, obejrzanych wcześniej telewizji – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision. 28% badanych robi tak często, zaś 48% nieco rzadziej. Nic dziwnego – sport dostarcza wielu emocji, szczególnie gdy na dużej, piłkarskiej imprezie gra polska reprezentacja.

– Dużo osób chce oglądać zmagania sportowców w najwyższej jakości, stąd decyduje się na zakup nowego telewizora przed wydarzeniem sportowym. Dlatego na ten rok przygotowaliśmy szeroką gamę nowych telewizorów, w tym nowy model Ambilight, który gwarantuje bardzo wysoką jakość obrazu i dźwięku w rozsądnej cenie, a także pierwsze telewizory Philips w technologii Mini LED – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision Polska. – Warto podkreślić, że urządzenia Philips zostały wyposażone w procesor wspomagany przez sztuczną inteligencję. Pomaga ona dostosować na bieżąco wiele cech wyświetlanego obrazu, które są kluczowe podczas oglądania wydarzeń sportowych, w tym dynamikę oraz kontrast. Natomiast soundbary Philips Fidelio zapewniają efekt przestrzennego dźwięku, dzięki czemu widz może poczuć się niemal jak na stadionie – podkreśla Marcin Habzda.

Duża impreza piłkarska może być również wydarzeniem towarzyskim. Często zapraszamy do domu grono znajomych, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje. Wygodę oglądania meczu zapewnia odpowiednia lokalizacja. Zdecydowana większość Polaków – 78% ma swój telewizor ustawiony w salonie, a zatem najbardziej przestronnym pomieszczeniu w domu lub mieszkaniu. To z kolei powoduje, że wiele osób przywiązuje dużą wagę do samego wyglądu telewizora. Ładnie wyglądające urządzenie to dla blisko 69% badanych synonim dobrego smaku. – W TP Vision zwracamy uwagę na to, aby telewizory Philips dostarczały jak najlepszych doznań widzom. Zdajemy sobie jednak sprawę również z tego, że urządzenie jest elementem wystroju salonu. Dbamy o nasze wzornictwo. Dowodem na to jest fakt, że dwa modele naszych telewizorów otrzymały w tym roku prestiżowe nagrody za design Red Dot Award – stwierdza Marcin Habzda z TP Vision.

O badaniu
Badanie online przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.

Fot. TP Vision
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat