ONE House rusza z drugą edycją kampanii „Zrozumieć dziecięcy świat”

Kampania „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born
Agencja mediowa ONE House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born. Tym razem projekt koncentruje się na emocjach – tych wielkich i małych – oraz ich roli w codziennym życiu dzieci i rodzin. Kampania potrwa od 1 do 22 czerwca 2025 roku i ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.

Głównym elementem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa i autora bestsellerów Przemka Staronia. Publikacja bazuje na drugim sezonie serialu „BABY born” i ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają odkrywać bogaty krajobraz dziecięcych emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość.

Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości.

Warto pamiętać, że wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci to nie chwilowy trend, lecz jedna z kluczowych potrzeb współczesnego rodzicielstwa. Umiejętność rozumienia i wyrażania emocji wpływa na relacje dziecka z otoczeniem, sposób postrzegania świata i kształtowanie samooceny. Dając dzieciom odpowiednie narzędzia i poświęcając naszą uwagę, wspieramy nie tylko ich rozwój, ale także budujemy silniejszą więź.

Wierzymy, że emocje dzieci – te radosne i te trudniejsze – powinny być zauważane, nazywane i traktowane z czułością. Dlatego z ogromnym zaangażowaniem wspieramy rodziców i opiekunów w budowaniu emocjonalnej odporności najmłodszych już od pierwszych lat życia. Nasz e-book powstał z myślą o tym, by stać się prostym, dostępnym przewodnikiem, który pomoże dorosłym lepiej rozumieć dziecięce uczucia – bo wiemy, że czytanie emocji nie zawsze jest łatwe – Katarzyna Spieszko, Marketing Manager MGA Entertainment Poland.

Integralną częścią kampanii jest również konkurs z okazji Dnia Dziecka: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który wystartuje 1 czerwca na profilu marki BABY born na Instagramie. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca 2025 roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

„Zrozumieć dziecięcy świat” to kampania, która nie tylko promuje wartościową treść, ale też realnie wspiera rodziny w codziennych wyzwaniach emocjonalnych. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten projekt i pogłębiać jego przekaz w drugiej edycji – mówi Dagna Ważyńska Account Specialist.

Agencja ONE House odpowiada za strategię, kreację i produkcję e-booka, planowanie działań digitalowych, promocję w social media oraz kampanię Meta Ads skierowaną do rodziców i opiekunów dzieci w wieku 3-8 lat w całej Polsce.

Fot. MGA Entertainment
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat