Piąty rok z rzędu marka Nu Skin® światowym numerem jeden

Nu Skin liderem w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody.
Firma Nu Skin®, globalny lider innowacyjnych produktów do pielęgnacji urody i wellness, już piąty rok z rzędu została uznana przez Euromonitor International Ltd. za najlepszą na świecie markę, która oferuje urządzenia do pielęgnacji urody. Euromonitor jest agencją, która przygotowuje jedne z najbardziej kompleksowych analiz rynkowych, uwzględniając także branżę rozwiązań do pielęgnacji skóry.

Nasze innowacyjne podejście do prężnie rozwijającego się sektora urządzeń do pielęgnacji urody w domowym zaciszu polega na oferowaniu systemowych rozwiązań, które łączą w sobie bazujące na osiągnięciach nauki produkty kosmetyczne i urządzenia do pielęgnacji urody – stwierdza Ryan Napierski, dyrektor firmy. Jesteśmy przekonani, że kierowanie się ściśle kontekstem naukowym przy opracowywaniu urządzeń i pozyskiwaniu składników do naszych produktów, stanowi wyjątkowy atut naszej firmy, którego inne marki urodowe nie są w stanie łatwo skopiować ani powielić. Nieustannie wzmacniamy własną pozycję jako lidera branży, poprzez wprowadzanie na rynek nowych urządzeń i realizację kluczowych planów, które obejmują urządzenia z połączeniem do sieci dla jeszcze lepszej personalizacji wrażeń użytkownika. W miarę jak klienci na własnej skórze doświadczają zalet wynikających ze stosowania naszych urządzeń pielęgnacyjnych, otwieramy przed nimi możliwość stałego korzystania z obecnych rozwiązań, a w przyszłości dostęp do szerokiego wachlarza opcji personalizacji pielęgnacji skóry – dodaje Napierski.

Firma Nu Skin® posiada w swojej ofercie innowacyjne, uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody, wśród których najnowszym jest system ageLOC® Boost, oparty na unikalnej technologii mikroprądów pulsacyjnych, które pozwalają przywrócić skórze jej naturalny blask. Pozostałe systemy urządzeń od Nu Skin® to: ageLOC® Galvanic Spa, ageLOC® Body Spa, ageLOC® LumiSpa oraz ageLOC® LumiSpa Accent, dzięki którym konsumenci mogą korzystać z pielęgnacji skóry ukierunkowanej na poszczególne aspekty, tj.: gładkość, oczyszczenie, ujędrnienie, nawilżenie czy zmniejszona widoczność zmarszczek i bruzd.

* Źródło danych: Euromonitor – https://www.euromonitor.com/nu-skin-claims

Fot. NU SKIN
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat