Natalia już od kilku lat jest ambasadorką INDIGO, jednak po raz pierwszy miała okazję zagrać w reklamie telewizyjnej. Kampania wizerunkowa wspiera promocję nowej kolekcji lakierów hybrydowych „WE ARE THE COLORS”. Produkcja została stworzona na wzór hollywoodzkich produkcji. Spot utrzymany jest w monochromicznych kolorach, które nawiązują do komunikacji wizerunkowej i prasowej kolekcji „WE ARE THE COLORS”.
„WE ARE THE COLORS” to kolejna kolekcja lakierów Indigo, która powstała przy współpracy z Natalią Siwiec - ambasadorką marki. Modelka już od czterech firmuje swoim nazwiskiem markę Indigo i tworzy lakiery, które podbijają serca kobiet.
Promocji najnowszej kolekcji towarzyszy spot reklamowy, w którym Natalia Siwiec pokazuje się z innej niż dotychczas strony – jest radosna, pełna energii i optymizmu, bawi się konwencją i kolorami. Czaruje widza niepowtarzalnym urokiem osobistym i zaraża pozytywną energią. Spot reklamowy jest bardzo dynamiczny, pełen radości i piękna, nie brakuje w nim również dawki humoru.
Spot na potrzeby nowej kampanii nakręcił Kajetan Plis, a wyreżyserowała Julia Rogowska. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Badi Badi, a udźwiękowieniem - Ztudio.
Fot. Indigo
Informacja prasowa