Marka Duda przechodzi właśnie największą transformację w swojej ponad 30-letniej historii. Nowa identyfikacja wizualna oraz pozycjonowanie „Smak codziennych przyjemności” są zwieńczeniem kilkuletniego procesu zmian, w ramach którego marka z sukcesem rozbudowała swoje portfolio. Dziś jej oferta opiera się na wysokiej jakości produktach, odpowiadając na potrzeby wymagających, nowoczesnych konsumentów.
- Rozpoczynamy nowy rozdział, w którym jeszcze odważniej odpowiadamy na potrzeby współczesnych konsumentów. Jesteśmy gotowi na dynamiczne zmiany w trendach żywieniowych i rozwój nowych kategorii, wpisujących się w styl życia Polaków. Nowoczesna identyfikacja wizualna, wyrazista segmentacja oferty i atrakcyjna forma produktów otwierają nam drogę do dalszego rozwoju, zawsze z myślą o tym, by łączyć pyszny smak z wygodą i dopasowaniem do oczekiwań rynku. Silna pozycja naszej marki to fundament, na którym budujemy przyszłość – jeszcze smaczniejszą, jeszcze bliższą konsumentowi - mówi Krzysztof Pniewski, Prezes Zarządu Cedrob Foods, właściciela marki Duda.
Zaprezentowany przez markę Duda rebranding to kolejny etap rozwoju rynkowego, który w ostatnich latach koncentrował się na rozbudowie oferty produktowej w oparciu o wysokiej jakości surowiec drobiowy.
- To właśnie drób, którego koncern Cedrob jest największym producentem w Polsce – kojarzony dziś z nowoczesną, zbilansowaną i świadomą dietą – stał się fundamentem dla szeregu innowacyjnych linii, takich jak high protein, produkty convenience czy pasty z kurczaka premium. Dzięki ich wprowadzeniu zbudowaliśmy nowe przewagi konkurencyjne marki, które teraz zamykamy w spójnej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Cedrob Foods. – Nowy design opakowań i logotyp są więc nie tylko zmianą estetyczną, lecz finalnym etapem redefinicji całej marki. Podkreślają wysoką jakość i ulubiony smak produktów oraz nasze nowoczesne podejście do kategorii – dodaje Marietta Stefaniak.
Nowy branding – mocny wyróżnik na półce
Wyróżnikiem nowego designu – zarówno produktów paczkowanych, jak i oferty lady tradycyjnej – jest charakterystyczny diagonalny pas w jednolitym kolorze na froncie opakowania, który ułatwia rozpoznawalność produktów i nadaje im nowoczesny wygląd. Granatowe tło opakowań nadaje z kolei marce rozpoznawalny i klasyczny charakter, jednocześnie podkreślając smakowitość produktów i przyciągając uwagę na sklepowej półce. Apetyczne wizualizacje gotowych dań mają zachęcać konsumentów do sięgania po produkty Duda i odkrywania nowych, codziennych przyjemności smakowych.
Nowe wydanie codziennych przyjemności
Marka Duda chce być towarzyszem codziennych posiłków, oferując produkty wysokiej jakości i łatwe do przygotowania, niezależnie od okazji – od szybkich śniadań, przez drugie śniadanie do pracy czy szkoły i wygodne przekąski, aż po rodzinne kolacje. Idealnie wpisuje się więc w kulinarne nawyki Polaków. Zawarty w logotypie claim „Smak codziennych przyjemności” podkreśla, że jedzenie to nie tylko potrzeba, ale także moment relaksu, bliskości z rodziną i czerpania przyjemności z ulubionych smaków.
- Kluczowym symbolem naszej nowej strategii marki jest kanapka – jeden z najbardziej popularnych w Polsce sposobów spożywania posiłków. Chcemy inspirować Polaków do kreatywności w komponowaniu kanapek i odkrywania nowych połączeń smakowych, które sprawiają, że każdy kęs to mała przyjemność - dodaje Marietta Stefaniak.
Rebranding to przemyślany krok, który odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów, tworząc jednocześnie solidne fundamenty do dalszego rozwoju portfolio produktów w przyszłości.
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa