Poznaj wilczy świat marki Jack Wolfskin

Kampanii „We Live to Discover” marki Jack Wolfskin.
Niekończąca się chęć poznawania świata, towarzysząca jej troska o środowisko i otaczającą nas naturę oraz prawdziwa fascynacja wilkami – to tylko niektóre cechy charakteryzujące markę Jack Wolfskin. To brand, który istnieje po to, by odkrywać i inspirować do odkrywania, zgodnie z hasłem „We Live to Discover”!

Poszukiwacze przygód, entuzjaści outdooru i miłośnicy wysokiej jakości oraz najlepszych technologii z pewnością docenią nie tylko produkty niemieckiej marki, ale także idee przyświecające jej działaniom. Jack Wolfskin to brand, który łączy powyższe cechy, jednocześnie nie zapominając o realnych działaniach prośrodowiskowych, które są nieodłącznym elementem DNA marki. Ponad 40 lat istnienia pozwoliło zbudować tradycję, społeczność wiernych konsumentów i zebrać nieocenione doświadczenie.

W ramach prowadzonej kampanii „We Live to Discover” brand inspiruje do…odkrywania! Siebie, świata i środowiska! Zachęca do spędzania czasu w outdoorze – do każdej aktywności na świeżym powietrzu, która pomaga tworzyć nowe doświadczenia i dystansować się od pędu codzienności. Inspirując do wyjścia z domu i otwarcia się na poszukiwanie nowych wrażeń, niekoniecznie tylko tych ekstremalnych, marka chce zachęcać także do prośrodowiskowej postawy i odpowiedzialnych decyzji zakupowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży akcesoriów i ubrań outdoorowych, Jack Wolfskin oferuje wysokiej jakości produkty powstałe w procesie zrównoważonej produkcji, a jednocześnie zgodne z trendami i najnowszymi innowacjami. Marka stawia na pierwszym miejscu wytrzymałość swoich produktów w każdych warunkach, dlatego poddaje je szeregowi testów. W myśl hasła „Engineered in Germany. Proven in the Wild” cały asortyment marki jest precyzyjnie projektowany, a następnie testowany w outdoorze. Wycieczki górskie, przejażdżki rowerowe czy spacery z psem – produkty Jack Wolfskin sprawdzą się w każdej formie aktywności fizycznej i będą gwarantem wyjątkowych przeżyć.

Mając na uwadze troskę o środowisko, tak bliskie dzikiej naturze marki, Jack Wolfskin angażuje do współpracy osoby i organizacje, które także cenią sobie ekologiczne podejście do życia i troskę o otoczenie. W związku z tym do wilczej rodziny od 2017 r. należy Martyna Wojciechowska, która jest oficjalną ambasadorką i twarzą marki, a także Stowarzyszenie dla Natury „Wilk”, planując jednocześnie kolejne wspólne inicjatywy.

Jack Wolfskin to więcej niż marka outdoorowa. To grupa miłośników przyrody, która zaprasza do dołączenia do wilczej rodziny odkrycia w sobie nowych pasji w duchu filozofii „reWilding”. Kierując się dobrem natury i promując aktywność fizyczną dopasowaną do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego z nas, Jack Wolfskin to silnie zakorzeniony
w świadomości konsumentów brand. Wypatrujcie ich nadchodzących działań i aktywacji.

Fot. Jack Wolfskin
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat