Praliny na kobiece spotkania

Praliny na kobiece spotkania. Nowa kampania Wedlowskich Deserów.
W najnowszej kampanii E.Wedel promowane są praliny Wedlowskie Desery w trzech wariantach smakowych: Classic, Dark i Fusion.

Komunikacja skierowana jest głównie do kobiet, a jej motywem przewodnim są kobiece spotkania.

Główną osią zintegrowanej komunikacji jest spot telewizyjny emitowany na antenach głównych stacji, jak również w niszowych kanałach tematycznych. Dopełnienie stanowią: silna kampania internetowa wsparta konkursem, nośniki reklamy zewnętrznej w 8 największych miastach Polski oraz niestandardowe działania PR.

W spocie reklamowym Wargorr jako niezapowiedziany gość dołącza do babskiego wieczoru. Aby wkupić się w łaski jego uczestniczek, dostarcza im jeszcze więcej radości, częstując kobiety Wedlowskimi Deserami.

Kampania wsparta jest aktywnością prowadzoną szeroko zasięgowo w internecie oraz w social mediach. Na dedykowanej stronie www zapraszamy internautki do udziału w konkursie oraz inspirujemy do ciekawego spędzenia babskich wieczorów.

W ramach działań PR powstanie Kobiece Miejsce Spotkań – przestrzeń zainspirowana trzema wariantami Wedlowskich Deserów, do której zostaną zaproszone dziennikarki, influencerki i konsumentki.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast kampanię w internecie – agencja  Cosmo.

Fot. E.Wedel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat