Przez ostatni rok współpracy z Ritą Orą Primark oferował klientom na całym świecie stylową modę, obuwie i akcesoria na każdy sezon. W kolekcjach znalazły się zarówno podstawowe elementy garderoby, jak i ikoniczne ubrania oraz akcesoria inspirowane unikalnym stylem artystki.
Nowa kolekcja oferuje wyraziste i świeże stylizacje, które wpisują się w charakterystyczne style kapsułowe: grandpa core i preppy. Wszystkie elementy tej linii idealnie łączą się ze sobą, dając duże pole do popisu przy tworzeniu outfitów. Grandpa core to szyk inspirowany brytyjskim stylem, obejmujący paletę ciepłych, neutralnych kolorów: odcieni drewna, akcentów leśnej zieleni i klasycznych deseni w kratę. Nostalgiczne, neutralne elementy, podejście stawiające przede wszystkim na wygodę, tradycyjne krawiectwo, sztruksowe spodnie, teksturowane dzianiny i swetry z wzorem w romby oferują idealną bazę, którą świetnie można połączyć z puchowym płaszczem lub trenczem w stylu retro, zarówno w stylizacjach damskim, jak i męskich.
W kolekcji znajdą się również elementy w stylu „preppy-pick-me-up” z nowoczesnym ukłonem w stronę kultowych stylizacji studentów z elitarnych amerykańskich uczelni. Bohaterem jest tutaj szary wieloczęściowy garnitur, w skład którego wchodzi blezer, luźne spodnie w kant, plisowana minispódniczka i dopasowana sukienka pinafore, którą można stylizować z popelinowymi koszulami i szpilkami „Mary Jane”.
Komentując najnowszą kolekcję, Rita Ora powiedziała: „Każda nowa kolekcja tworzona z marką Primark ekscytuje mnie bardziej niż poprzednia. Za każdym razem zapewniamy miłośnikom mody bardziej ewolucyjny wygląd, z charakterystycznymi elementami, które można dopasować do własnego stylu. Ostatni rok spędziłam na tworzeniu asortymentu ponadczasowych, modnych ubrań, które będą odpowiednie na każdą porę roku. Tym razem prawdopodobnie nikt nie spodziewałby się zobaczyć w mojej kolekcji tak charakterystycznych elementów. Ta współpraca z Primark pokazuje wszystko to, co kocham w modzie”.
Mary Lucas, dyrektorka handlowa Primark, dodała: „Odkąd po raz pierwszy nawiązaliśmy współpracę z Ritą w zeszłym roku, każda kolekcja podnosi poziom naszej oferty produktowej, oferując więcej produktów premium - od eleganckich ubrań na co dzień, przez wiosenne kwieciste printy, po oszałamiającą kolekcję festiwalową. Nasza relacja z Ritą to proces oparty na zaufaniu i współpracy, z której jesteśmy bardzo dumni, widząc jej ewolucję, zwłaszcza teraz, gdy świętujemy rok naszego partnerstwa”.
Jesienna kolekcja Presents Rita Ora będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od wtorku 10 września.
Najnowsza kolekcja, do której kampanię nakręcono w studiu w Londynie, jest nadal ściśle współprojektowana przez Ritę wraz z zespołem Primark i stylizowana przez stylistkę Rity, Pippę Atkinson.
Klienci mogą również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki stanów magazynowych, przed udaniem się do preferowanego sklepu.
Kolekcja składa się z 163 elementów, w tym sukienek, dżinsów, odzieży wierzchniej, strojów kąpielowych oraz akcesoriów i butów. Ceny zaczynają się od 15 złotych, kończąc na 180 złotych za odzież wierzchnią. Sesja zdjęciowa kampanii, w której modelką była Rita, odbyła się w Londynie.
Fot. Primark
Informacja prasowa