Ptasie Mleczko® idealne na lato!

Rusza letnia kampania pod hasłem: SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na ochłodę. Kultowe Ptasie Mleczko® wchodzi w sezon letni z zupełnie nowym podejściem! Marka startuje z pełną energii kampanią „SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU”, zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym razem w chłodnej, odświeżającej formie.

Kampania trwa od maja do września 2025 roku i ma szerokozasięgowy charakter – obejmuje działania w telewizji, outdoorze, digitalu, mediach społecznościowych oraz promocję z udziałem influencerów. To mocna, ogólnopolska aktywacja wspierana przez precyzyjnie dobrane strumienie komunikacji, dopasowane do różnych grup odbiorców, w tym również do GenZ.

Zmrożone Ptasie Mleczko® to ten sam smak, ale zupełnie nowe doznania: czekolada staje się przyjemnie chrupiąca, a pianka nabiera sprężystości. To połączenie, poza zaskakującą konsystencją, daje przyjemne uczucie chłodu. Marka podkreśla, że każdy wariant Ptasie Mleczko® świetnie sprawdzi się jako chłodny deser, jednak specjalnie na lato przygotowała dwa limitowane smaki: Mascarpone z Malinami oraz Jagodowy Shake. Nowe pianki pojawią się w wakacyjnych, przyciągających wzrok opakowaniach, które dodatkowo zawierają komunikat o mrożeniu oraz krótką instrukcję pod wieczkiem.

– Wiemy, że latem konsumenci poszukując słodkiej przekąski na lato skupiają się na tych lekkich i dających ukojenie w upalne dni. Zmrożone Ptasie Mleczko® to oblana chrupiącą czekoladą odpowiedź na te potrzeby i przepyszny deser, który można przechowywać w domowej zamrażarce i dozować wedle uznania – mówi Urszula Czajka, Brand Manager w firmie Wedel – Letnia kampania to dla nas okazja, by pokazać kultowy produkt w zupełnie nowej odsłonie i zachęcić do eksperymentowania ze smakiem i formą. Jak widać, nawet klasyk znany od wielu lat może pozytywnie zaskoczyć nas formą – dodaje.

Nowa forma jedzenia i nowa forma mówienia o piankach Ptasie Mleczko® to ukłon w stronę młodych konsumentów, którzy kochają eksperymenty i spontaniczne przyjemności.

Projekt opakowań przygotowała agencja Well-Rounded Design. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Publicis Warsaw, a produkcją spotu – w reżyserii Marcina Dubińca oraz Jakuba Hajduka – zajęły się Papaya Films, Bites Studio, TELEVISOR Studio oraz Głośno Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Polska, działania w mediach społecznościowych prowadzi Generation9, a za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.

Letnie miesiące to idealny czas, by odkryć Ptasie Mleczko® na nowo – tym razem na zimno!

Fot. E. Wedel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat