Huawei CBG kontynuuje budowanie silnego wizerunku marki i świadomości oferowanych urządzeń, podkreślając elegancki design HUAWEI WATCH GT 5 Pro, który łączy nowoczesne technologie z wyrafinowaną estetyką. Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako stylowych i trwałych, a jednocześnie nowoczesnych technologicznie i o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.
Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która rusza 1 października i potrwa do 27 października br.
W kampanii promującej HUAWEI WATCH GT 5 Pro w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Nie zabraknie w niej również twórców związanych z marką długoterminowo – Marii Jeleniewskiej oraz Tomasza Fornala, jak i Jessici Mercedes‑Kirschner, która kolejny raz uwiarygadnia slogan przyświecający urządzeniom ubieralnym marki Huawei – „Fashion Forward”. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.
– Wybory Klientów pokazują, że technologia i design są z punktu widzenia użytkowników nierozłączne. Smartwatche są czymś bardzo personalnym i, podobnie jak biżuteria, mówią wiele o noszącej je osobie. Ostatecznie w naszych działaniach postawiliśmy nie tyle na pokazanie samych zegarków, co na aspekty stylu i designu, które wchodzą w naturalną interakcję z technologią – mówi Dorota Rakowska, Marketing Manager, Huawei CBG Polska
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.
Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż HUAWEI WATCH GT 5 Pro, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x‑kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T‑Mobile i Orange. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 27 października 2024 r.
Fot. Huawei
Informacja prasowa