Ruszyła nowa aktywacja M&M’S

Złap swoją paczkę i dołącz do zabawy.
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty.

Przedstawiciele generacji Z spędzają o 40% mniej czasu na kontaktach osobistych niż inne pokolenia1. W odpowiedzi na to wyzwanie, marka M&M’S® pragnie pomóc młodym ludziom w przełamaniu „pierwszych lodów” oraz zachęca ich do osobistych spotkań z bliskimi.

W tym celu wprowadzono dedykowane opakowania kultowych drażetek, które w humorystyczny sposób mogą stanowić pretekst do nawiązania kontaktu. Zawierają bowiem wiadomości od bohaterów M&M’S® i zachęcają konsumentów do bycia razem. Co więcej, na stronie akcji za pośrednictwem członka ekipy M&M’S®, możliwe jest wysłanie zaczepnej wiadomości do wybranej osoby.

W ramach aktywacji przewidziano również loterię konsumencką, w której nagrody świetnie wpisują się w ideę wspólnego spędzania czasu i dobrej zabawy. Do zdobycia jest 5 nagród głównych – vouchery o wartości 1400 zł, które można przeznaczyć na zakup biletów na festiwal oraz 25 nagród dodatkowych – każda w postaci vouchera o wartości 100 zł do wykorzystania przy nabyciu biletów na koncert.

Co zrobić, aby wziąć udział w loterii? Wystarczy w okresie od 26 maja 2025 roku do 29 czerwca 2025 roku zakupić co najmniej jeden dowolny produkt M&M’S®, zachować dowód zakupu oraz zarejestrować zgłoszenie wraz z paragonem na stronie akcji. Każdy uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę, przy czym w trakcie loterii dopuszczalne jest przesłanie maksymalnie dziesięciu zgłoszeń.

Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna obejmująca działania digital oraz na kanałach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za loterię konsumencką odpowiada Brandcomm, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.  

1 Gen Z Mental Health: The Impact of Tech and Social Media, McKinzie Health Institute report, 28th April 2023.

Fot. Mars
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat