SHEIN świętuje 2. rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X

Program dla projektantów od Shein.
SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, kontynuuje współpracę z artystami z całego świata w ramach autorskiego inkubatora mody SHEIN X. Marka zainwestowała do tej pory 55 mln USD, aby umożliwić prawie 3 000 aspirującym projektantom i artystom z ponad 20 krajów zaprezentowanie własnych kolekcji globalnej publiczności.

Program SHEIN X prowadzi projektantów przez cały proces: od zaprojektowania produktu, przez produkcję, po marketing i logistykę łańcucha dostaw. Projektantom oferowane są warsztaty, mentoring i unikalne narzędzia, takie jak witryna analityczna SHEIN, gdzie mogą obserwować cały proces i reagować na potrzeby konsumentów w czasie rzeczywistym. W ramach inkubatora finansowany jest również cały proces produkcji i logistyki. Dzięki temu początkujący artyści nie podejmują ryzyka finansowego lub obciążenia związanego z produkcją i wprowadzaniem na rynek swoich kolekcji.

SHEIN szanuje własność intelektualną wszystkich projektantów, a autorzy współpracujący z marką w ramach SHEIN X posiadają prawa do swoich projektów. Program wypłacił również ponad 5,37 milionów dolarów prowizji projektantom, co stanowi zdecydowaną większość zysków ze sprzedaży produktów SHEIN X na koniec 2022 roku.

Od 1 stycznia 2021 roku grupa projektantów i artystów SHEIN X wzrosła z 7 do prawie 3 000 osób z całego świata. Wprowadzonych zostało na rynek prawie 2 000 kolekcji z ponad 25 000 oryginalnymi projektami. Program posiada również dedykowaną linię produkcyjną, angażującą dziesiątki profesjonalnych dostawców.

Projektanci SHEIN X mogą również korzystać z mediów społecznościowych marki, a także z działań marketingowych, aby zwiększyć widoczność i świadomość swoich marek oraz wpływy w branży. Wielu projektantów SHEIN X jest także widocznych podczas eventów SHEIN, takich jak otwarcie sklepów typu pop-up czy pokazów mody, np. pokaz SHEIN X w Paryżu, ale także podczas globalnych tygodni mody, które zapewniają międzynarodowy rozgłos. Program SHEIN X podnosi również rangę swoich projektantów i artystów podczas wydarzeń na poziomie krajowym, takich jak Art Discovery Program, który ma na celu dotrzeć do konsumentów z mniejszych społeczności.

"Głównym filarem modelu biznesowego SHEIN jest wzmocnienie przedsiębiorców. Program SHEIN X wspiera projektantów, pomagając im przenieść swoje marki na scenę globalną" - mówi Molly Miao, Dyrektor operacyjna SHEIN. "SHEIN jest dumny ze swojego autorskiego programu SHEIN X i chce go dalej rozwijać, aby pomagać początkującym projektantom oraz umożliwić każdemu wyrażanie się poprzez modę".

W 2023 roku, SHEIN chce nawiązać współpracę z 1 000 nowych początkujących projektantów i artystów z całego świata. Nowi partnerzy otrzymają możliwość współpracy ze światowej sławy autorytetami w dziedzinie mody, uczestniczenia w wyjątkowych wydarzeniach, a także szansę na podróżowanie po świecie w ramach globalnych wymian. Już początkiem br. SHEIN rozpoczął współpracę z Graduate Fashion Foundation, aby wspólnie w Paryżu wytypować nowych uczestników inkubatora SHEIN X.

Fot. SHEIN
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat